O scurta vizita

…am sa fac azi la mine pe blog. Dupa 2 ani.

Am mai vrut sa scriu,dar nu am fost in forma. Nu m-am simtit ok sa trec aici ce gandeam, ce as fi vrut sa scriu uneori si poate ar fi trebuit, desi asta a fost motivul blogului: sa vorbesc” singura”.

Intre timp, cred ca ati observat ca a devenit la moda facebook :-)) cine nu are,nu exista, glumea o cunostinta. Nu-mi place totala lipsa de confidentialitate si chiar am sters din „prieteni” pt ca nu am considerat necesar sa stie ce fac eu o persoana cu care m-am vazut o singura data in viata, dar cu care apoi n-am mai avut vreo discutie si nici persoanele cu care ma vad zilnic,dar nici macar nu raspund la un simplu salut.

Asa ca incerc sa revin la blog si sa mai povestesc din ultimele constatari si ispravi. Ideea e ca sunt mai optimista decat eram acum 2 ani si incerc sa invat ceva nu doar din experientele mele, ci intai din ale altora.

 

Lasă un răspuns

