nu e bun mustul

..ba e bun 😀 e delicios. Din pacate, azi am baut un pahar mic (150-200 ml) si de la o glicemie asa buna de 135, am ajuns la 298.
Si am facut si injectia, am mancat mai putin la pranz…degeaba.
Mai bine mananc strugurii.

Ieri seara, de obosita ce eram, m-am dus la bucatarie, cu gandul sa-mi fac glicemia si injectia de seara, dar m-am luat cu altele, nici nu am mancat, am uitat, m-am dus sa dorm….si brusc pe la 2 noaptea, ma trezesc din somn cu senzatia de hipo si intrebandu-ma daca mi-am facut injectia.
Ma uit langa pat. Nu era injectia. Ma panichez si ma duc la bucatarie sa-mi iau „armele”. Glicemia era buna, 130, dar creierul meu cred ca si-a amintit cam tarziu si a dat un semna de alarma cum a stiut el mai bine: o hipoglicemie falsa.
Mi-am facut injectia, fara sa mananc si inapoi la somn…De dimineata, aveam 150.
Bine ca de data asta, nu am stat cu glicemii de 200, intrebandu-ma de ce sunt asa mari…ca mai spre seara sa-mi dau seama ca am uitat, cu o zi inainte, de injectie 😀
Hai ca m-am speriat degeaba, nu?!

Pana acum, scoteam injectia si o puneam pe masa, o faceam si o puneam la loc in sertar sau pe scaun, ca sa-mi dau seama daca am facut-o in caz ca uit. Mai rau e cand ma apuc sa caut disperata injectia, crezand ca tot eu am uitat unde am lasat-o, dar de fapt o muta lumea pe unde au ei impresia ca sta mai bine….mrrr
Nu mai am alta idee, de cum sa pun „semn”, sa-mi dau seama daca am facut injectia sau nu.
Sunt un robotel cand vine vorba de calculat hidratii si dozele, incat nu mai gandesc si actionez fara sa-mi dau seama. Uit, pur si simplu, daca am „luat doza” sau nu.

4 comentarii (+add yours?)

  1. Cori
    Sep 29, 2011 @ 11:45:09

    Ce bun e mustul/Ba e rau … sincer, cred ca e mai eficient decat glucoza cand e vorba de revenit din hipo. Am observat si eu recent ca sunt foarte sensibila la alimentele cu index glicemic mare: paine alba, mamaliga, fulgi de porumb, paste sau orez prea fierte, etc.
    Si intr-adevar, toate chestiile legate de diabet devin, de la un moment dat, „automatisme”. Am patit si eu de foarte multe ori ca tine, sa nu mai stiu daca mi-am facut injectia sau nu. Uneori imi dadeam seama dupa durere: Lantusul mi se parea foarte dureros si durerea persista inca vreun ceas. Sistemul tau pare destul de bun, pune vreun semn „do not touch” sa nu-ti mai mute altii penul pe unde apuca 😀

    Răspunde

  2. ruxxandrra
    Oct 26, 2011 @ 21:23:22

    Eu am patit-o anul trecut cu mustul si am avut glicemii mari toata ziua aproape. Anul asta am refuzat mustul, dar in schimb am mancat o gramada de struguri. Sunt mai prietenosi cu glicemia 😀

    Răspunde

  3. Claudiu
    Oct 26, 2011 @ 23:16:33

    Eu m-as gandi la urmatoarea solutie: ai un mare calendar pe o bucata mare de panza in care zilele lunii sunt niste buzunarase. Si in fiecare zi, dupa ce iti faci injectia, pui capacul ala de la ac in buzunarasul cu ziua curenta. Astfel incat seara tre sa ai in buzunarasul curent cate injectii tre sa faci pe zi.. 1,2,3.
    Nu stiu, zic si eu 🙂

    Răspunde

  4. zuza
    Dec 09, 2011 @ 00:25:42

    daca as avea atatea ace, cate spui tu…eheee. Eu tin un ac,cat tine cartusul. Asa vrea statul roman..Nici nu-mi da gratis, dar nici nu ma lasa sa cumpar.

    Răspunde

Lasă un răspuns

