a venit toamna

Azi cand am iesit de la serviciu, mirosea a toamna…Nu-mi place nici un anotimp in mod special, poate vara. A trecut cam repede anul asta.
A fost o vara putin calduroasa pt mine, in care m-am relaxat, destresat si plimbat. Am mancat tone de inghetata si evident ca m-am ingrasat 2 kg, dar pe care le-am pierdut cand am incetat sa mai mananc inghetata 😀
Ultima hemoglobina a fost 5,7. In viata mea, nu a fost asa mica…dubios de mica. Acum ma indoiesc ca ar fi sub 7…vad eu luna viitoare.
Am intalnit un catel cu diabet, foarte batran, dar vioi. Exista si insulina speciala, pt caini si pisici, Caninsulin, pun pariu ca nu stiati asta. Evident ca la noi, nu prea se gaseste…cam deloc.
Ma pregatesc de un mareeee eveniment, in urma caruia o sa dorm singura…scap de sora mea (vorba vine, pt ca tot aproape ramane).

1 comentariu (+add yours?)

  1. Claudiu
    Oct 26, 2011 @ 23:18:55

    Toamna rocks!! 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

