floriceleeeeee

E o reclama tembela la floricele, cu o veverita care zice „Immmm, floricele cu uuunt” „Hmmmm, floricele cu sareeee” „Iammm, floricele cu draci-laci”. Imi plac veveritele, mai ales de cand am fost la Buzias si una venea aproape de mana mea sa pape seminte, dar ma streseaza maxim reclama.

S-a ofilit buchetul de trandafiri si am zis saaaaaa…ma tot gandeam ce sa fac cu el. Ultima data cand am avut 3 tone de trandafiri, i-am dat cu fixativ (mai exact un tub mare, intreg de fixativ L’oreal, pt care era sa fiu stransa de gat :D) si i-am pus in vaza. Au stat cateva luni bune, pana s-au cam prafuit si i-am aruncat.
Acum, am zis sa fac ceva din petale, ori le pun ca „putitoare”/potpurri intr-un bol de sticla, ori fac tinctura,ulei,apa de trandafiri.
Prima varianta, as fi aruncat-o la un moment dat, la fel cum am facut cu florile uscate, asa ca mi-a ramas apa de trandafiri. Am cautat pe net, si cum nu am in casa ce am la munca (laborator de chimie), am renuntat la idee. O metoda mai simpla e infuzia de trandafiri, pt ca substantele active tot trec in apa clocotita. Acum astept sa se raceasca si s-o pun intr-o sticla, iar diseara ma sterg cu ea pe fata.
O sa ziceti ca doar anumiti trandafiri sunt pt asa ceva, iar astia din comert sunt tratati cu tot felul de chimicale, etc. Probabil asa o fi, dar cred ca e mai bio/eco/verde decat apa de trandafiri de la magazin.
Si miroase asa frumooooos, a dulceata de trandafiri.

1 comentariu (+add yours?)

  1. zuza
    Mar 21, 2012 @ 21:17:15

    am gasit apa de trandafirir de la bulgari: rose of bulgaria…nice

    Răspunde

Lasă un răspuns

