e bun si alcoolul la ceva

A devenit arhi-cunoscut, faptul ca un pahar de vin rosu, ajuta la mentinerea sanatatii inimii. Nu-mi place vinul rosu deloc, nici macar mirosul. Asta e un motiv pt care nu ma impartasesc, altul ar fi ca pun toti gura pe lingurita, ca trebuie sa pup icoanele si mana preotului. Da, da, e sfintita, e de la Dumnezeu, e cum vreti voi, dar credinta e in mine, nu in manifestarile bisericoase.

Berea e naturala, contine complexul de vitamine B, e si aliment, dar nici aia nu-mi place, pentru ca are gust de voma (si am gustat si Neumarkt, si Peroni, si Pilsner, si nefiltrata…tot acelasi gust ramane in gura).
Cum zacea in frigider, de multe saptamani, am zic sa fac ceva util cu ea….si anume sa ma spal pe cap cu bere. M-am spalat cu sampon, m-am clatit cu bere, am stat 5-10 minute si m-am clatit cu apa. Evident ca mi-am dat si pe corp, si pe fata. In Germania, daca tin bine minte, au spa-uri cu tratamente pe baza de bere.

6 comentarii (+add yours?)

  1. animal00
    Iun 14, 2011 @ 11:22:06

    infiorator. Acest post mo intristat

    Răspunde

  2. Cori
    Iun 14, 2011 @ 13:39:23

    Lasand la o parte gustul berii :), ce ne facem cu carbohidratii? 😀 Nu stiu cum ar reactiona medicul meu la intrebarea „Cate unitati sa-mi dau pentru o bere?”. Ar trebui sa o folosesc si eu pe post de balsam. Mai sanatos decat langa o felie de pizza 😀

    Btw, ma bucur ca ai revenit pe blog 🙂

    Răspunde

  3. zuza
    Iun 18, 2011 @ 15:17:55

    multumesc :D. Teoretic, alcoolul scade glicemia, deci ar trebui sa bem doar daca avem glicemia buna. Dar din cate tin minte, la un pahar de bere 200-250ml, aprox 1-2 unitati sunt suficiente.

    Răspunde

  4. ruxxandrra
    Oct 26, 2011 @ 21:34:27

    Nici mie nu-mi place berea, plus ca e greu de controlat glicemia dupa bere. Intai mie imi scade foarte mult de la alcool,iar apoi creste. Cel mai bine ma impac cu vinul mai ales ca imi permit dupa sa mananc si putin ceva dulce.

    Răspunde

  5. Claudiu
    Oct 26, 2011 @ 23:20:59

    Vinu’i bun, dar numa’ combinat cu o mancare potrivita 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

