deviere de la traseu

Aseara ma gandeam sa-mi fac abonament la metrou. Dimineata mi-a trecut cheful de abonament si am mai lenevit in pat 5 minute (o vesnicie). Cand ma duceam spre statie, mi-a revenit cheful si am luat masina care sa ma duca la metrou. Era super aglomerata, dar am gasit sa stau jos.
La urmatoarea statie, se urca o femeie cu un baiat de 2 an in brate si un al doilea de 7 ani dupa ea. I-am oferit locul meu, a zis ca mai bine il tin pe baietel. Ok…..misiune imposibila. Il asez pe genunchi, zambesc la el, incepe sa smiorcaie. Il incurajez, ii zic ca mami e aici, s-o tina de mana, ca me plimbam putin cu masina si-l ia mami inapoi in brate. El se smiorcaia…
Incepe baiatul de vreo 7 ani, sa-i cante o melodie ritmata, care o tot da la kiss fm. Baietelul tace, se holbeaza la fratele lui si incepe sa rada. Dragut,nu? S-a potolit, l-am mai tinut putin in brate si am coborat din masina.
Imi fac abonament si in metrou ma intalnesc cu o fosta colega, la care ma gandisem cu cateva zile in urma. Coincidenta oare? Mi se intampla des, sa ma gandesc „oare ce mai face X?” si sa-l vad peste o scurta perioada de timp, intamplator.
Mi-a parut bine ca pana la urma am deviat de la drumul obisnuit. Bebelul m-a amuzat si m-a inviorat, iar colega mi-a adus aminte de o perioada careia ii duc dorul.

PS mai lung: Ioana, am scris sa nu ma mai certi 😛
Ma plangeam intr-un post mai vechi de cum ne trateaza angajatorii,pe astia mici si nestiutori (absolventii). Ioana m-a citit si mi-a acordat un foarte mare ajutor. Multumesc! (acum sa nu sariti toti pe ea cu cereri de munca, ca doar pe fetele adorabile si dragalase ca mine, le ajuta 😀 )

3 comentarii (+add yours?)

  1. Claudiu Constantin
    Mar 06, 2011 @ 15:49:43

    „oare cum ar fi sa castig marele prmiu la loto?” – poti incerca macar… 😀

    Răspunde

  2. zuza
    Mar 07, 2011 @ 21:40:36

    cand e vorba de bani, fii sigur ca nu se va intampla

    Răspunde

Lasă un răspuns

