auuuu rinichiul

Posturile mele devin neasteptat de scurte. Chiar dubios, daca ma gandesc ca de obicei am degetoree (logoree la degete).
Dar parca nu mai am chef sa bat campii si nici inspiratie.
Nu-mi place deloc iarna, pt ca e frig si oricat m-as imbraca, tot imi e frig. Daca se nimereste sa fiu imbracata prea gros, mor de cald, transpir ca un purcel inainte de taiere, apoi, iar imi se face frig.
Oricum ar fi, concluzia e ca racesc, ma dor rinichii, ficatii si pipotele.
Urasc iarna! Nici macar zapada nu-mi place. Mergi greu prin ea, e rece, se topeste repede si se mocirleste. Nu stiu ce e asa fascinant sa ninga….
WOW ninge!
Mdeah, si? Anul trecut la fel a nins, si acum 2 ani, si acum 40 de ani…
Dar e asa frumoooooos!
Palpitant…

E iarna,vine Craciunul, hai sa fim mai buni, hai sa daruim! ….alt bullshit. Nu ai nevoie de Craciun ca sa daruiesti. Daca esti neimpresionat de greutatile altora, tot restul anului, de ce ar trebui sa te straduiesti acum, sa-ti rupi de la gura un cozonac si sa-l dai altuia care nu are ce manca? Probabil faci asta de ochii lumii sau ca sa fii in trend cu Craciunul. Oameni ipocriti!

Azi mi-am facut curat in dulap. Nu pt ca as fi vrut, ci pt ca s-a bagat pisica acolo si a inceput sa scoata tot, sa aibe ea loc sa doarma. Am fost obligata sa le aranjez si mi-am dat seama ca nu ma imbrac cu multe dintre ele. Le-am pus deoparte si am sa le dau unui nene, cu 4 fete.
Prin vara,tot obligata de animal, mi-am dat seama ca multe haine mi-au ramas scurte. Nu pt ca as fi crescut in inaltime (sunt la fel din clasa a opta,adica inalta), ci pt ca m-am ingrasat cu 4 kg in 3 ani si hainele sunt nevoite sa se muleze pe abdomenul meu in patratele NOT. Asa ca le-am dat si pe alea, tot aceluiasi nene.
Iarna trecuta, nu mai aveam loc de incaltaminte. M-am apucat sa fac ordine si ce nu am mai purtat de sute de ani, le-am dat aceluiasi nene.
Nu stiu cat merita omul asta sa ia hainele (pt ca nu e usa de biserica), dar fetele lui nu au nici o vina ca au o situatie grea.
Singura problema e ca nu mai am cizme :))) si nici bluze cu maneca lunga. Tare,nu? Trebuie sa-mi cumpar zilele astea, sper….

4 comentarii (+add yours?)

  1. sorin
    Dec 30, 2010 @ 23:53:00

    cel putin e singura perioada din an cand nu se uita lumea ciudat la tine cand bei ceai 😛

    Răspunde

  2. zuza
    Ian 01, 2011 @ 18:01:10

    in general, lumea se uita ciudat la orice ai face :))

    Răspunde

  3. Ioana
    Mar 01, 2011 @ 21:27:52

    hellooooo te mai doare mult rinichiul, ficatii si pipotele???? Te-ai lenevit de tot cu scrisul!
    N-am putut sa nu remarc ca desi au trecut mai bine de 2 luni de la acest post (iar acum suntem in 1 martie), din punct de vedere meteo nu s-a schimbat nimic.
    auuu rinichiul…. Sa vina primavara!

    Răspunde

  4. zuza
    Mar 02, 2011 @ 20:52:31

    Ioana!!! Sa aveti o primavara frumoasa, frumoasa si calduta….cand va veni (sper ca anul asta). Aida a trecut cu bine de varicela? Eu muncesc si tot muncesc…cu drag si spor :)) Nu prea am timp de nimic momentan,ca mai trec si pe la facultate.
    Scriu repede acum un post, cu ce-mi vine in cap 😀 Noi vorbim pe mail! O seara buna!

    Răspunde

Lasă un răspuns

