ehe maica

…multa vreme a mai trecut.
Nu mai stiu de cand scriu pe blog, dar a trecut suficient, incat sa nu mai tin minte majoritatea posturilor si recitindu-le, ma intreb: am scris eu asta? de ce? ce naiba gandeam atunci? sau nu gandeam?
Totusi, tind sa revin cu unele idei (sau fixatii) si nu e bine. Cineva ar putea crede ca nu mai am imaginatie…..adica eu? aia care bate campii si nu lasa oamenii sa doarma, doar pt ca am chef de vorba? Nuuuu. In generala, ii faceam compunerile surorii. In liceu, faceam referatele colegilor. In facultate, faceam orice altceva decat lucrarile, deci tot imi trebuia imaginatie sa gasesc o activitate.
Acum, doar vorbaria a ramas…..restul e tacere!

Lasă un răspuns

