te vaaaaaad

Azi a fost o zi foarte frumoasa…cu soare, aglomeratie si un copil haios.
Traversez sa ma duc in statia de tramvai. Idiotii nu stiu ca semaforul verde clipocind la dreapta,inseamna ca trebuie sa lasi pietonii sa treaca intai. Nuuuu….trece idiotul primul, ca in lantul trofic, idiotii cu masina sunt deasupra omului pieton. Mai si claxoneaza…
Cand sa pun piciorul pe trotuar, un taximetrist dadea cu spatele…ghici pe al cui spate? Aproape al meu, dar bine ca am picioare lungi si am facut pasul maaaaare si rapid. Tot pe mine ma claxoneaza si ma injura… Ar trebui sa imi iau si eu un claxon, sa atentionez soferii ca-s niste maimute retardate!
Ma urc in tramvai, ma asez pe scaunul rezervat. Langa mine un mos in baston, care dupa fata se vedea ca e comunist si batut in cap. Se uita la mine urat. Eu ma uitam pe geam. Nici de a naibii nu ma ridic…nu-mi placea fata lui si cum se uita. Peste 2 statii ma ridic sa cobor, trec pe langa mosul care intre timp gasise un fraier sa-i dea locul si-l impresionase bastonul, desi avea viteza luminii cand mergea. Scoate niste vorbe foarte magulitoare pt mine: ” O bagaboanta…”
Ma intreb cum a tras concluzia, dupa hainele mele ( blugi,adidasi si geaca) sau dupa faptul ca nu i-am dat locul „mariei sale”? Imi venea sa-i trag cu bastonu peste bot pana-i cadeau toti dintii.
Se vede ca m-a injurat…cand sa pun piciorul pe asfalt, trece o masina in viteza pe langa, bine ca ma tineam de bara de la usa. Un alt idiot,care nu stie ca trebuie sa opresti in spatele tramvaiului daca nu exista refugiu pt calatori!!!!!
La intoarcere, un baiat de vreo 4 ani cu bunica, urla si facea mutre dragute ” Te vaaaaaad, fata cu palu losu!”
Era o tipa cu parul scurt rosu, iar pustiulica era fascinat de parul ei. Asa a tinut-o 5 statii de tramvai: ” Te vaaaad, fata cu palu losu!”
Adorabil!

3 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Noi 06, 2010 @ 03:21:18

    Haosul de zi cu zi…

    Răspunde

  2. Ioana Toma
    Noi 09, 2010 @ 13:20:00

    Exact ca-n viata una calda una rece. Viata-i scurta, timpul s-a comprimat si el, asa ca la naiba cu cele rele, consuma-ti energia doar pentru ce/cine merita. Si apropo, nu-i asa ca cele mai haioase gaguri sunt cele cu copii, fata cu palu balai?!

    Răspunde

  3. zuz
    Noi 17, 2010 @ 00:25:32

    😀 asa-i !

    Răspunde

Lasă un răspuns

