madame pussycat

Asa ii spun eu pisicii cand trece pe langa mine si nu ma baga in seama.
Am citit o carte despre comportamentul pisicilor domestice. Mai am alte 3,pe care doar le-am rasfoit si nu am de gand sa le citesc.
Dupa ce am terminat cartea,mi-am dat seama ca animaluta mea chiar tine la mine. Nu e doar o fitoasa care se da pe langa mine, pt ca vrea sa pape. Nu ma miorlaie doar cand vrea sa doarma si sa stau langa ea in pat.
Are un sufletel si ma cunoaste, imi stie starile. Pt asta am sa ma port frumos cu ea,chiar daca face prostii sau sunt nervoasa, suparata din alte cauze.
O inteleg, desi este foarte neinteleasa.

2 comentarii (+add yours?)

  1. crimeandpassion
    Ian 16, 2011 @ 23:09:39

    Am si eu o pisicuta si e exact la fel. O aristocrata in toata regula, insa o o dulcica atunci cand ai nevoie de cineva care sa toarca in bratele tale.

    Răspunde

  2. zuza
    Feb 08, 2011 @ 21:38:56

    da, sunt niste sufletele tare dragalase

    Răspunde

Lasă un răspuns

