gandacul, animal de companie

Vecinii mei de jos, s-au mutat in bloc prin ’87 ( presupun eu, cu aproximatie).
Am fost o singura data la ei in casa, prin ’96 parca. De la intrarea pe hol ma astepta un gandac de bucatarie, cu cracii in sus. Cred ca murise de batranete, nu de la spray si nici nu-l calcase cineva.
La respectiva in camera, se plimba un gandac pe langa perete.
Nu stiam cum sa fug mai repede acasa. Eram oripilata,desi nu prea intelegeam eu ce inseamna sa fii oripilat, la varsta aia.
Prin ’98 s-au apucat sa zugraveasca, gandacii au intrat in panica si au urcat la mine, unde era curat, cald si necunoscut pt ei (un fel de Coulomb in America).
Mama era super crizata, nu stia ce sa mai faca, ce capcane si sprayuri sa mai foloseasca si-si dorea sa termine mai repede aia de zugravit, cu speranta ca se intorc la locul de bastina.
Astea au trecut si a venit anul 2010.
Vad pisica ca se uita fix, pe jos, apoi incepe sa topaie pe langa un punct. Ma apropii si ce vad???? Un pui de gandac!!! Situatie destul de grava, pt ca nu era adult,era pui, adica erau de ceva vreme la noi in casa.
De fapt, nu stiu cum functioneaza migratia la gandacii de bucatarie,dar presupun ca nu a venit asta micu’ de jos, ci l-a adus maica-sa.
Aflu si cauza: vecinii de jos iar zugravesc, pt ca se marita fata.
Mama iar este crizata, iar a cumparat tot stocul de sprayuri din magazin, eu ma uit pe jos intr-una, pt ca sunt scarbita de gandaci.
Ma intreaba cineva daca nu cumva problema e de la noi, noi sa fim aia cu gandaci. I-am explicat logic: in 20 si ceva de ani am avut doar de 2 ori gandaci, si anume cand au zugravit si facut curat aia de sub noi.
Ar fi o coincidenta de care s-ar cruci si Murphy,nu?
Ba nu…mint, am mai avut o data furnici, dar eu eram de vina,pt ca am varsat cand eram mica, borcanul de zahar, am adunat ce era la suprafata si restul am indesat sub dulap 😀 Dar furnicile sunt dragute!
Asa ca ii sfatuiesc pe vecinii mei, sa-si ia o pisica, pt ca detecteaza imediat orice insecta. Gandacii nu-s animale de companie! Pisicile sunt!

2 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Sep 26, 2010 @ 15:35:17

    Măcar ai pisică… poate îi mai alungă, omoară ea.

    Răspunde

  2. zuza
    Sep 27, 2010 @ 12:47:43

    am inceput sa scap de ei, nu i-am mai vazut, dar asta nu inseamna ca nusunt acolo:)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

