asteapta-ma, ca SIGUR vin

Teoretic la resurse umane,ar trebui sa gasesti oameni, nu boi.
De obicei, ei nu au studii in domeniu, sunt doar niste boi sau vaci, pusi sa angajeze, pe cine crede coada lor de bovina, ca s-ar potrivi la firma lor de vite.
Asta a fost o impresie generala, din mica mea experienta cu ei.

Ma duc la un interviu pt ABSOLVENTI DE CHIMIE. Retineti!
Nu s-a prezentat,nu stiu nici acum cum se numea firma (desi presupun, am investigat si am aflat ca este Elidor Laboratoires). Nume pompos, pt o firma cu 10-15 angajati, pe o strada Str.Lamaitei, plina cu tigani, intr-o cladire care mai are putin si cade.
Dupa fetele angajatilor, par sa aibe 12 clase majoritatea, iar cativa mai rasariti sunt soareci de biblioteca care zic Merci! ca au de munca undeva, oriunde.
Tanti Aglaia ( asa arata si asa vorbea, ca o tanti de 130 de ani cu gheare de 3 metri si vene care ii bubuie pe fata ridata, pe care am numit-o Aglaia) mi s-a parut o scorpie. Pare o doamna respectabila, care a fost pestoaica in tinerete.
Nenea Gheorghe, numit de mine asa, pt ca vorbea ca un taran si-i facea pe toti prosti, nu s-a prezentat, are impresia ca firma lor detine vreun secret NASA, deci nu mi-a dat nici un detaliu despre nimic.
„M-au luat la 13-14 ca de ce nu lucrez, ca nu poate sa creada ca stau pe banii parintilor.” Am tacut.
„Am impresia ca o sa ma angajez direct director? Nu am gasit de lucru in domeniu pt ca nu vreau si am prea multe pretentii, e imposibil sa nu existe de lucru in chimie.” Incercam sa-mi amintesc tehnicile yoga, misa, feng shui….uhhhh. Am tacut.
„Ei nu angajeaza oameni ca mine, ei lucreaza cu persoane mai avansate in varsta, serioase, cu familie, responsabilitate. Nu pot intelege ce inseamna sa lucrezi in productie,e treaba serioasa ,nu pt tineri neseriosi. Sa mai vin luni, desi nu crede ca sunt potrivita.” Am tacut, am multumit si am plecat.

Il invit ca luni sa ma pupe in *** si sa schimbe anuntul in ” cautam tineri absolventi neaparat la 40 de ani, cu familie, batuti in cap cat sa ne suporte aerele comuniste, pt firma noastra mega-importanta si serioasa, localizata pe Str.LaMuitei nr.2″.
M-au intrebat ai mei, de ce am tacut si nu i-am zis cateva. Pentru ca nu poti schimba gandirea unor astfel de oameni si nu avea rost sa ma cert. Daca atat ii duce capul, sunt destui disperati care sa-i suporte.
Ar fi frumos sa si citeasca unu dintre ei, impresia pe care mi-au lasat-o.
Asteapta-ma, ca vin!

Lasă un răspuns

