cu zuza la psiholog

De fapt, filmul se numea Cu nasu’ la psihiatru. Ideea era alta: m-a consultat o psiholoaga. Ar fi a doua oara cand ajung intr-un astfel de cabinet….obligata.
Cica asa ar fi bine din cand in cand, mai ales in cazul meu. Nu ma consider un caz aparte, pt ca sunt si alti diabetici cu stari emotionale dubioase, sunt si alti oameni stresati, sunt destui care ar avea nevoie de control si nu se duc nici obligati de lege.
Mi-a prins bine discutia, in sensul ca mi-a intarit convingerea ca nu eu sunt problema, ci asa e lumea: REA!
Nu toata lumea, romanii in mod special. Grecii, exemplu recent, nu au asa boala unii pe altii, pe averi, sa se imbogateasca mai repede si cat mai mult, sa-si faca rau doar din ambitie. Nu se streseaza pt lucruri care nu merita.
Ca au iesit in strada, era dreptul lor, pt li s-a taiat al 13 lea salariu, dar in rest sunt calmi. Toata ziua socializeaza si freaca duda.
Revenind…. nu stiu cum fac psiholoagele astea, dar mereu umbla unde ma doare….si e bine. E minunat ca poti sa-i zici unui necunoscut ce simti,chiar orice, fara ca lui sa-i pese in mod special. Iti poate da o idee, un sfat nou.
Va recomand!

6 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: cu zuza la psiholog (via Zuzubell’s Weblog) Reblog: 105 « TOP . Bloguri interesante
  2. C. Cristian
    Sep 12, 2010 @ 17:26:28

    Vreau sa zic ca esti foarte tare …. citesc si rad cu lacrimi nu am comentarii totul e perfect .. astept urmatoarele … posturi.

    Răspunde

  3. Laura
    Sep 15, 2010 @ 00:21:58

    Si eu recomand! 😀

    Răspunde

  4. zuza
    Sep 15, 2010 @ 14:41:25

    Sunt un pic mirata si placut surprinsa ca va place….fara modestie. Va multumesc!

    Răspunde

  5. ruxxandrra
    Feb 11, 2011 @ 09:51:03

    Eu inainte nu prea credeam in psihologi. Am fost la vreo cinci si nu m-au ajutat cu nimic, dar mi-am gasit unul calumea si ma duc regulat chiar.
    Deh, am nevoie la nebunia si incapatanarea mea, plus ca a venit si diabetul sa accentueze tot 😀

    Răspunde

  6. zuza
    Mar 02, 2011 @ 20:58:55

    eu am renuntat, din lipsa de timp si chef. Am perioade cand vorbesc cu mine si ma imbarbatez singura. Dar pt cand sunt in dileme si in stari de semidepresie ( de 2 ori pe an) incerc sa-i fac o vizita.

    Răspunde

Lasă un răspuns

