nu avem

A devenit o fobie treaba cu maruntul….nimeni nu are, niciodata.
La magazin nu are sa schimbe, la posta, la ratb, la banca,nu!
Pai daca nici banca nu are, atunci?

De la magazin luasem niste maruntisuri si trebuia sa-mi dea punga gratis (asa zice afisu lor), ma anunta ca nu mai are punga,apoi ca nu are sa-mi dea restul. Si? Trebuie sa ma duc eu sa schimb sau ce? De ce mai tineti magazinu deschis daca nu aveti bani?
Imi arunc alea in geanta (sunt bune astea mari la ceva) si astept…..astept sa-mi dea restul. Se duce ea frumos si schimba, undeva in spatele magazinului (la banca lu’ ma-sa).
Pt urmatorul client avea punga, pt ca luase 3 pui. Pt mine ca am luat 3 ciocolatele, 2 biscuiti si un iaurt, nu avea….le pot tine si-n dinti pana acasa,nu?

La posta, pt un timbru fiscal de 1 leu, m-am dus la mama naibii sa schimb, pt ca nu avea sa dea rest la 10 lei. Tupeu!!! Ai nevoie de ceva neaparat si ei isi bat joc, de parca ti-ar face o favoare ca iti permit sa intri si sa ceri ceva…acel ceva pe care il platesti tu, nu ei!

Tot la posta, alta faza draguta, (numai faze dragute am cu posta romana) cand trebuia sa ridic niste bani. Imi face tipa capu calendar ca nu a mai pomenit nesimtire asa, sa vin la 19.55 (li se termina programu la ora 20) si sa-i stric ei procesu verbal (sau ce naiba au ele acolo, o situatie de incheiat DUPA PROGRAM). Ca nu s-a enervat toata ziua cu toti mosii si nebunii si am reusit eu acum…Vuai cum e posibil?!
I-am zis ca nu e vina mea ca se enerveaza ea, ca programu se termina la 20 si vin cand pot, nu cand vreau.
Putea foarte bine sa-mi vorbeasca frumos si sa-mi zica sa vin maine (cum mereu se intampla sa te cheme a 2a zi, ca nu-si pot ele misca fundul pana la colega 3 metri, sa ia scrisoarea sau mandatul,coletul,whatever).

Lasă un răspuns

