about

Am actualizat About-ul. Ar fi multe de zis, dar nu le insir acolo, as putea sa le scriu aici.
In ultima vreme, ma cam oftic: pe oamenii cu IQ mic care reusesc in viata (sunt fericiti,frumosi si isi permit mai multe decat mi-as permite eu vreodata), pe oricine isi face prieteni usor, pe cei care lucreaza in domeniul lor si carora chiar le place ce fac, pe cei care suporta singuratatea…
Nu e bine, dar incerc sa inteleg unde gresesc, cum altii pot si eu nu.
In situatia asta, as fi putut fi si capcaun, desi cred ca aluia ii merge mai bine. Sau poate sunt vreun geniu neinteles?!?
Imi tot revizuiesc atitudinea si degeaba…

Lasă un răspuns

