Canon sucks!

Nu va luati imprimante Canon, nu fiti fraieri ca mine, lasati-ma pe mine sa fiu unica 😛
Sunt ieftine, dar cartusele sunt scumpe, se incarca de vreo 3 ori,apoi nu le mai recunoaste imprimanta, ori se strica cipul, ori capul de printare…adica e buna de aruncat pe geam peste masina vecinului, care tot parcheaza ca bou pe 2 locuri si de-a curmezisul.
Prima data am zis ca e o intamplare nefericita cu Canon, dar si a doua oara la fel. Deci clar ei sunt de vina, nu eu.
Bine…eu sunt de vina ca le cumpar. Astept sa se strice acum si asta. Cred ca ma orientez la un Epson. Am vazut ca sunt vreo 20-30 lei cartusele,le incarci de nshpe mii de ori, dar ustura la buzunar imprimanta.
La cate centre de printare sunt, nu ma inteleg de ce imi bat capul cu scanat,imprimat,xeroxat…
Totusi e mai comod sa le ai acasa, decat sa le pui pe stick, fuguta la centru, stat juma’ de ora la coada, ca nu a decapsat unu cursurile pe un an intreg sau o babuta vrea neaparat sa xeroxeze certificatul ei de nastere color, desi initial era alb-negru si e lipit cu scotch de 463 de ani.
Adica, cer eu prea multe? O imprimanta de 200 lei cu cartuse de 20 lei?

4 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Iun 30, 2010 @ 13:10:32

    Eu n-am incredere in nimic de la Canon, desi cunosc multa lume multumita de aparatele lor foto.

    Dar la imprimante n-am auzit de nimeni multumiti de ei.

    Am avut mereu HP… imprimanta m-a tinut vreo 6 ani… multifunctionalul are de acuma 3. Printez mii de pagini uneori, cartusul il incarc si de doua ori pe luna… e acelasi de ani de zile saracul. Nici ala color nu are probleme, desi se zice ca dupa 3 umpleri se pierde calitatea. Cred ca sunt la a cincea si ies pozele color super.

    Pe multifunctional am dat 200 de lei si cartusul il incarc cu 10.

    Răspunde

  2. zuza
    Iul 03, 2010 @ 00:02:03

    ce sa mai zic? sunt fraiera ca am luat canon…din nou :))) ce hp ai?

    Răspunde

  3. DianaEmma
    Iul 03, 2010 @ 16:49:57

    Acum am F2180, multifunctional… de trei ani de cand l-am luat tot vreo 200 costa. 😆
    Deskjet-urile de serie D de la ei sunt destul de ok ca pret, numai imprimanta… desi, eu tot raman la parerea ca daca pui 50-70 de lei pentru multifunctional, nu stii cand iti prinde bine scannere/xerox.

    Si e ideea ca n-ai problema cu cartusele… poti sa le incarci si singura acasa daca te pricepi.

    Răspunde

  4. zuza
    Iul 04, 2010 @ 18:56:48

    deci cu prima ocazie, iau hp multifunctional 😀 Ma pricep, sunt la fel de multifunctionala si eu :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

