cui de batut in perete

Am fost sa-mi fac analizele. Ma inarmasem cu rabdare, dar spre surprinderea mea nu erau decat 4 persoane in fata. Dubios!
Tipa e o draguta ca de obicei. Vorba vine „tipa”, ca poate sa-mi fie bunica.
Eu nu ma uit cand imi ia sangele, pt ca nu am incercat niciodata si nu vreau sa stiu cum reactionez 😀 In orice caz, e trist sa-mi ia sange, pt ca nu gaseste o vena, daca gaseste ” fuge” sau se sparge.
Tipa a nimerit-o din prima azi, dar m-a duruuuuuuuuuuuut….Fratzica, zici ca mi-a rup mana. Abia dupa ce a luat sangele,am vazut acul. Era o chestie gen spiralul lu’tata de la bormasina. Brrr!
Tipa a vazut moaca mea uimita si mi-a replicat: Astea sunt acele pe care ni le dau. Zici ca sunt cuie de batut in perete!
Bun asa! Hai sa luam ace groase, ca tot sunt majoritatea pacientilor mosi grasi, sa nu ne gandim si la copiii mici si dragalasi cu vene subtiri…ca mine :)))
Pana la urma a fost o zi minunata de marti, 13, cu 2 pisici negre iesite in cale!
Acum am gaura in mana…serios!

Lasă un răspuns

