adio functionari

Si ce rau imi pare! NOT
Am inteles ca peste 4 ani nu o sa mai avem functionari publici, din cauza faptului ca tot mai multe plati se fac online sau prin card bancar.
In general, nu am nimic cu oamenii astia, au si ei nevoie de salariu sa-si intretina familia.
Dar cand esti o vaca incompetenta, care sta cu fundu toata ziua pe scaun si nu face altceva decat sa barfeasca si sa se uite la tine ca vitelu, cand indraznesti sa o deranjezi cu o intrebare, nu meriti salariul de 20 milioane si afara cu tine!
Majoritatea asa sunt. Eu cu cine am avut de-a face, se potrivea profilului descris.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Patrick
    Iun 28, 2010 @ 16:18:27

    Inteleg ce spui si ai dreptate cand te referi la astfel de zdrente dar vezi ca si profesorii si doctorii si cateva mii de muncitori in uzine de stat sunt tot functionari platiti din banii statului.

    Răspunde

  2. zuza
    Iun 29, 2010 @ 21:58:42

    aia sunt bugetari…pt care imi pare rau. Au parte de atatea umilinte, incat imi e mie rusine cand ii aud ca nu au de nici unele.

    Răspunde

Lasă un răspuns

