emo style

Ma simt pe dinafara…cu totul. Ei se strang in grupulete si vorbesc diverse, iar eu nu ma simt atrasa, nici de ei,nici de discutii. Ei se distreaza,iar eu nu vad nimic amuzant. Nu ma pot integra in context.
Sunt geloasa pe aia care au prieteni, care sunt cate 2 sau cate 3, best friends, de se duc si la wc impreuna, tinandu-se de mana.
Sa fie oare o prietenie foarte buna doar asa de fatada? Sa se tolereze unu pe altu din diverse motive? Sau chiar sa fie intr-adevar prietenie?Cum reusesc?
Am prieteni, dar nu-i pot numi asa, mai degraba amici,cunostinte. Am ce vorbi cu ei, ne vedem rar, nu ne facem unghiile impreuna. Dar imi lipseste acea/acel best friend pe care sa-l sun la 1 noaptea, ca nu mi-e somn si as vrea sa vedem un film.
Ma gandesc daca nu o fi o problema cu mine….sau poate toti ceilalti sunt defecti, iar eu singura in regula!

2 comentarii (+add yours?)

  1. Lee
    Sep 01, 2010 @ 12:54:27

    Sa ai „BFF” ( stiu, suna dezgustator rau de tot ) este foarte bine, sa nu ai BFF nu e o mare tragedie, doar esti in cazul acela si te descurci cred foarte bine. Fiecare persoana are un anumit substrat, o anumita esenta din care este compusa; fiecare persoana are anumite nevoi – ale tale se poate sa fie si acele nevoi mai mai solitare. Eu de ex, m-am auto-analizat de nenumarate ori, si cu toate ca am 2 „BFF”, iti spun cu toata sinceritatea am nevoie de singuratate, repet: SINGURATATE, in care nimeni sa nu ma deranjeze, sa fiu lasal sa coexist cu mine insumi; si spre surprinderea mea ma simt intr-un echilibru fantastic in momentele respective. Sunt o persoana foarte sociabila, dar poate si tu ca si mine ai nevoie de acele clipe de meditatie, de contemplare. Nu e nimic in neregula cu tine, dar nici ceilalti nu sunt defecti; ci pur si simplu nu ai avut norocul sa dai peste acel prieten devotat, sau sa reusesti sa hranesti o relatie cu o persoana care ar fi meritat;)
    Nu trebuie sa-ti placa toti emo-tivii si nici nu e sanatos sa-ti placa de toti oamenii ! selecteaza-i pe cei care merita, si pastreaza-i hranindu-ti relatia cu ei.
    Pari o persoana foarte interesanta si cu un substraf minunat, si te asigur ca daca am fi fost din acelas oras ( si cu siguranta nu suntem tinand cont ca ai mentionat ratB ) cu siguranta as fi fost o companie placuta pt tine, si tu vice-versa. E placut sa-ti mai dezmortesti creierul uneori, nu? 😀

    Răspunde

  2. zuza
    Sep 11, 2010 @ 21:23:25

    multumesc pt intelegere. Ma gandeam si la faptul ca unii sunt facuti sa fie singuri…poate sunt una dintre ei. Incep sa nu mai acord importanta. Ma am pe mine si-mi pot fi mereu aproape 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

