tara de rahat

…se stie.
Parcasem masina pe un trotuar foarte lat, dar imprejmuit in fata,stanga si dreapta. Chestia era ca am ramas in zona, adica la 20 de metri.
Vine un nene si parcheaza in spatele meu. Evident eu nu mai aveam pe unde sa ies…din cauza imprejmuirii. Il intreb frumos daca sta mult, ca eu plec in 10 minute si nu am cum sa ies. Incepe sa se crizeze, pastrandu-si totusi tonul civilizat: pleaca si el,doar lasa niste acte, vine repede.
Eu am mai auzit de astia, care zic „imediat, imediat” si-i mai vezi la fata dupa 3 ore. Am insistat spunand ca sper sa nu dureze mult ca ma grabesc.
Si asa a inceput discutia ca se duce tara de rapa, ca de fapt boul ala de langa el a parcat pe 2 locuri,dar nici nu sunt locuri de parcare alea. Ce sa mai avem pretentii daca noi singuri ne facem de ras, ca suntem vai de noi,necivilizati, tara de rahat…blabla…cunoasteti povestea, ce-i drept adevarata.
I-am dat dreptate si radeam pe sub mustati ( e doar o expresie, nu am mustata 😀 ), pt ca si el la randul lui parcase pe un loc care nu era de parcat si era cu spatele masinii in strada.
Macar a revenit in cateva minute si a plecat bombanind din nou.

Alta faza de „civilizatie” am observat-o la mine pe strada mai demult. „O mare doamna”, ma refer la gabarit, nu la rangul ei imparatesc, imbracata in ditamai haina de blana care ii tripla silueta, isi plimba potaia in lesa. Bineinteles fuma, ca asa ii sta bine unei „doamne”, sa fumeze pe strada.
Eu eram in spatele ei la vreo 5 metri.
Se aseaza potaia/dobermanul confortabil cu fundu pe asfalt si scapa o balega, fix pe mijlocul trotuarului.
Era exact ce aveam chef sa vad….
Ma vede apropiindu-ma si-l trage pe caine de lesa „da-te la o parte,hai vino”. Vezi draga nu aveam loc sa trec de caine….. De caine treceam, dar de ea si de rahatu din mijlocu drumului nu aveam pe unde sa trec!!!!
Bovina parvenita, o mare doamna.
Bineinteles ca a plecat nonsalanta, de parca potaia ar fi lasat un buchet de zambile pe trotuar.
Nu-i inteleg pe oamenii astia! Lor le place, cand merg pe strada sa faca slalom printre rahati de caine?
Pe unde merg, numai rahat. Le cade curu daca pun mana pe o punga si-l iau sa-l arunce la gunoi?
Cand si-au sters copii la fund de rahat, nu le era sila? Pupa in bot toata ziua cainele, dar le e scarba sa-i stranga rahatu?
Am pisica si face in ladita, ii strang nevoile si nu mi se pare deloc injositor. Ei pentru ca au caine si-l scot afara, le e rusine sa-i vada lumea aplecandu-se dupa rahat?

3 comentarii (+add yours?)

  1. alinpatroi
    Mar 23, 2010 @ 22:04:41

    Pentru un stat in care 60% din populatie consuma rachiu cu 50 bani la birtu’ din sat, unica preocupare intelectuala fiind regularea vecinelor vaduve sau cu barbati la munca prin peninsulele Europei, nu poti cere mai mult. Daca-i pui la socoteala pe ceilalti 20% care bat trotuarele urbane mestecand guma de import si flegmand in tot ceea ce inseamna normalitate, cu neuroni pe post decorativ, ce ramane? Pesemne unii mai dezghetati care ar putea indruma Mioritica pe ocale europeana…dar, vai, minoritari. Si atunci de ce ne-am considera ceva ce nu suntem…in speta civilizati.

    Răspunde

  2. oanaclara32
    Mar 29, 2010 @ 08:46:30

    Daca doamna respectiva ar fi primit o amenda cat ea de grasa, poate ca s-ar fi comportat altfel. Traim intr-o tara in care legile sunt doar pe hartie.

    Răspunde

    • zuza
      Apr 13, 2010 @ 17:47:31

      m-a surprins placut azi, un mosulet, vai de capul lui imbracat. A iesit cu cainele la plimbare si avea lopatica si punga in mana 😀 Ar trebui toti sa faca asa.

      Răspunde

Lasă un răspuns

