hey hey hey

Waz up?
Am lipsit…naiba stie cat,ca nu stau acum sa ma uit,dar wordpressul m-a intampinat calduros cu „bine ai revenit”.
Nu am avut timp de scris. Cand aveam timp si chef, nu eram la pc sa-mi scriu tampeniile debitate. Cand eram la pc, nu aveam idei sau chef. Cunoasteti voi 😛
Pana una alta, sunt bine „sanatoasa”, nu mi-a simtit nimeni lipsa, am ratat niste comenturi delicioase la momentul respectiv, vine Craciunul…pardon Pastele, pisica s-a ingrasat cat o vacuta, eu mi-am imbogatit mintea cu 9 carti, tara se duce de rapa, vreau sa plec dar nu ma trage nimeni de mana sa ma duca la aeroport….
Cam atat.
Aaaa…Uitati-va la filmul „invictus”, cumparati Raftul de cultura generala de la Financiarul, nu cumparati Jules Verne de la Adevarul ca e proasta traducerea.

Donati sange ca primiti o zi libera de la munca, 52 lei in bonuri de masa si reducere la transportul in comun….si salvati o viata, evident!

2 comentarii (+add yours?)

  1. ruxxandrra
    Mar 14, 2010 @ 17:16:57

    Haha 😀 M-as duce si eu sa iau 52 lei..pardon .. sa salvez o viata, dar am impresia ca nu am voie. :))

    Răspunde

  2. zuza
    Mar 23, 2010 @ 15:47:35

    da..nu avem voie

    Răspunde

Lasă un răspuns

