ma simt un alien

ca tot am vazut eu Planet 51,cu omuleti verzi.
Am impresia uneori ca nu sunt de pe planeta asta,ca nu fac parte din peisaj.
Ori am ghinionul sa intalnesc numai oameni prosti,ori toti oamenii sunt prosti.
Sper, pt binele planetei, sa fie varianta 1.
-Am zis sa nu fiu rasista,comunista si paranoica….dar tiganu tot tigan.
-Am crezut ca, daca prima data a fost ok, si a doua oara o sa fie omu cu bun simt. Gresit! Prima data iti creeaza o falsa impresie ca e om bun,cat sa capeti incredere,apoi ti-o tranteste cu urmatoarea ocazie.
-Foamea e mare,chiar daca e frigideru plin. Omu se infige la orice e gratis, ca doar e gratis. El de ce sa nu apuce? ca doar e gratis.
Nu e vorba de aceeasi persoana. Sunt 3 diferite, dar la fel de nesimtite…..si sunt multi altii ca ei.

3 comentarii (+add yours?)

  1. john
    Ian 02, 2010 @ 00:32:56

    Esti un dintre milioane care vad si promoveaza uratul.

    Răspunde

  2. zuza
    Ian 03, 2010 @ 01:25:27

    john: nu cred ca am inteles la ce te referi

    Răspunde

  3. Smart Lady
    Ian 26, 2010 @ 13:47:34

    Buna,

    Arunca un ochi pe

    http://www.questioare.com
    un blog foarte popular si placut. si daca iti place ce gasesti acolo, adauga-l in blogroll-ul tau.

    multumesc

    Răspunde

Lasă un răspuns

