am halucinatii

ma intorceam asta-seara acasa si vad un nene cu un cutit in mana. Incerca sa lege cu sfoara ceva, de picioare. M-am speriat,am crezut ca e un caine si deja faceam scenarii: ca e ucigas de caini,ca omoara nevinovatul caine, ca nu pot sta si privi. M-am oprit pe loc,clar speriata, iar omul la randul lui s-a oprit si se uita la mine. Ma gandeam la filme de groaza cum ma alearga cu cutitu ca am indraznit sa-l opresc din macel :)))
Pe naiba! am eu imaginatia foarte bogata si privirea slaba….era doar o gasca/curca/pasare foarte mare.
Ce preocupari au si oamenii astia, seara in fata blocului!

6 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Dec 29, 2009 @ 23:38:57

    Omul ala e un erou. Tocmai salvase un porc, nu ai realizat asta? :))

    Răspunde

  2. zuza
    Dec 29, 2009 @ 23:53:12

    uite ca la asta nu m-am gandit….eram prea panicata de macel :)))

    Răspunde

  3. Catalin
    Dec 29, 2009 @ 23:55:41

    Apropo, sper ca ai parte de niste sarbatori fericite. Sa ai un 2010 excelent. >:D<

    Răspunde

  4. zuza
    Dec 29, 2009 @ 23:57:35

    multumesc mult! Sper ca anul viitor sa ne fie mai bine. Sarbatori fericite!

    Răspunde

  5. Ruxxandra
    Ian 03, 2010 @ 02:44:11

    Eu nu cred ca ma opream. O luam la fuga :))

    La multi ani >:D<

    Răspunde

  6. vave
    Ian 03, 2010 @ 19:07:45

    Dar dacă zburătoarea era numai de acoperire… şi de fapt tot măcel a urmat? Tu ai văzut pasărea şi te-ai liniştit, dar nu ai stat să vezi ce face. 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

