se anunta botez

Am innebunit de tot cu pisicile :))) A fatat animalutza mea. Ghici cati?
Patru, 4, four, quatre, quatro. Am crezut ca nu se mai termina…tot ieseau…si ieseau….si ieseau…
Sunt 2 fete si 2 baieti. As vrea sa pastrez unul, dar nu prea am cum, nu e timp, nu e loc, nu sunt bani de 2 pisici.
M-am gandit sa-i dau cu 100 lei. In petshop, sa-mi inghit limba cand am vazut 560 lei o birmaneza amarata 😦
Cand vroiam eu sa iau pisica, acum cativa ani, pe net toti cereau 300 lei. Da’ ce am tampit sa dau atatia bani si eventual sa moara in 4 zile din motive necunoscute?!
Nu nenica, eu zic ca 100 lei e acceptabil. Ce mai faci azi cu 100 lei? iti iei 10 shaorma. 2 tricouri. un pantof. 4 salamuri. 3 bilete la film.

8 comentarii (+add yours?)

  1. zuza
    Sep 08, 2009 @ 19:09:57

    pisoii sunt promisi deja la cunostiinte. Nu credeam ca o sa gasesc asa usor stapani pt ei, mai ales printre amici.

    Răspunde

  2. zizzou
    Sep 09, 2009 @ 02:12:10

    pe mine ma uitasi??

    Răspunde

  3. zizzou
    Sep 09, 2009 @ 02:13:53

    pe mine ma uitasi?? :((

    Răspunde

  4. zizzou
    Sep 09, 2009 @ 02:14:48

    sorry for double post 😀

    Răspunde

  5. zuza
    Sep 09, 2009 @ 12:07:43

    nu te-am uitat, dar cum am zis sunt persoane din Buc pe care le cunosc si-i pot vedea oricand. Unul este pt stapanul motanului. Scuze, dar nu credeam ca vor vrea apropiati de-ai mei pisoii.

    Răspunde

  6. zizzou
    Sep 09, 2009 @ 21:53:14

    Prin urmare sa inteleg ca nu-mi voi primi pisoiul :(( buhuuu :((

    Răspunde

  7. zuza
    Sep 10, 2009 @ 21:29:46

    poate se razgandeste cineva. Don’t hate me 😦

    Răspunde

  8. zizzou
    Sep 11, 2009 @ 15:07:26

    I don’t da ma anuntasem cu 1000 de ani inainte! chill nu-i bai daca se razgandesc let me know!

    Răspunde

Lasă un răspuns

