gemeni

Incepea sa creasca burta. Opaaa! Sa fie de la mancare?
Ma duc la doctor..pipaieli…intrebari…controale. Ma sfatuieste ca cea mai buna solutie ar fi ecografia.

Da’ ce-am innebunit sa-i fac ecografie la pisica???
Presimt eu ca sunt gemeni. I can feel it.
Mai multi nu are cum,nu au unde sa incapa. Pisica mea e o delicata si-o finuta. Si gravida isi mentine silueta :))) m-a disperat cat mananca.
Ieri stateam langa ea in timp ce manca, deviaza de la castronel, imi miroase picioarele si incepe sa ma muste de deget =))) Ma mananca si pe mine daca e cazu. Off 😦 pe cine am crescut 😦
Daca vrea careva pui de birmaneza, anuntati-ma sa vi-l „rezerv” :))

3 comentarii (+add yours?)

  1. zizzou
    Aug 17, 2009 @ 12:53:03

    Gemeni?!? cam putini, de obicei birmanezele fac minim 3 sau 4! Imi rezervi si mie unu??

    Răspunde

  2. zuza
    Aug 17, 2009 @ 22:58:06

    poftim??? adica face mai multi? :((( ma impusc. Iti dau, numai sa vii sa-l iei cand o fi „bun de dat” :))

    Răspunde

  3. zizzou
    Aug 20, 2009 @ 03:18:22

    Da vin no problem!
    Cand am avut birmaneza mie mi-a fatat prima oara 5 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

