rewind

Ma fost la film, la heri poker si printul semicur, evident. Naspa,dar naspa. Muuuult mai misto au fost cartile :)))) Da frate,le-am citit pe toate 7. Probleme?
Am vazut si Twilight. E un film la care poti sa-ti faci unghiile, sa vorbesti la telefon si tot poti sa urmaresti actiunea fara sa fi pierdut nimic.
Nu am citit cartile, mi s-a zis ca sunt „suuuuper”. Or fi, dar nu ma tenteaza deloc, mai ales ca o prietena a citit cartile intr-o saptamana si m-a tinut la curent cu tot ce se intampla, iar bella si eduard fac o fetita care e vampir, dar nu poate face rau sau ceva de genul. Booooring!
JCVD si Grand torino sunt niste bullshituri mari. Nu recomand. Dupa 2 minute ajunsesem sa inchid dvdul si sa ma uit la acasa tv cu solcanu. Macar acolo am ras 😀
Sa va duceti la ice age 3. L-am vazut 3D, dar la fel de marfa e si normal. Are niste faze foarte amuzante cu veveritoiu 😀
Sa vezi senzatii la film 6D. Eu m-am speriat de un sarpe si am aruncat ochelarii la 5 metri, mi-am bagat ceva in el de film, sa mor de inima nu alta. Se stie ca m-am crizat si la gradina zoologica cand a facut cineva o gluma proasta cu un sarpe.
In rest, chiar merita filmu 6D.

7 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Iul 28, 2009 @ 12:17:29

    ce plm e ala film 6D si mai ales UNDE? 😀

    Răspunde

  2. zuza
    Iul 28, 2009 @ 22:33:04

    muahahaha…ce urat vbesti 😛
    Pai in liberty mall,in rahova, ai ochelari, te stropeste cu niste aburi de apa, te gadila la picioare cu niste furtune( sa dea impresia de liane), se misca scaunul. Dureaza vreo 10 minute filmu doar.

    Răspunde

  3. BUZZoianu'
    Aug 05, 2009 @ 19:18:14

    Buna!

    Un schimb de link, ceva ? 3 la 10 mii ? 🙂
    Daca da astea sunt datele mede „de identificare”:
    Nume: BUZZoianu’
    Link: http://www.buzzoianu.blogspot.com
    Daca nu… 😦

    Răspunde

  4. zuza
    Aug 08, 2009 @ 17:50:20

    welcome buzzoianu! te-am linkuit

    Răspunde

  5. BUZZoianu'
    Aug 13, 2009 @ 10:02:02

    Multumesc. Te-am re-linkuit si eu la randul meu 🙂
    Numai bine!

    Răspunde

  6. credal
    Aug 15, 2009 @ 10:10:41

    eu credeam ca 6d e din cauza ca porti ochelari de vedere. un fel de 4×4 😛

    Răspunde

  7. zuza
    Aug 17, 2009 @ 23:03:19

    credal: buna asta :))) nu ma gandisem

    Răspunde

Lasă un răspuns

