nu se vede ,dar se simte

Ma deprima si ma apuca nervii in acelasi timp, cand merg la doctor si se mira toti mosii si babele, zici ca am 3 capete. Si ma intreaba diverse si imi vine sa ma ridic si sa plec.
Pana acum eram ok, dar de la o vreme ma apuca plansu daca se vorbeste despre asta. Mi se pare culmea,nu plangeam la inceput si plang acum dupa atata timp. Ori m-am saturat, ori e doar o perioada, ori abia acum realizez problema. Sau cate un pic din fiecare.
I’m famous pt faptu ca sunt mai dura, uneori chiar nesimtita. De ce trebuie sa imi vina sa plang la o faza mai soft? Cred ca e de vina si lumea care stie de problema mea si ma trateaza de parca sunt handicapata.
Mai sunt si eu de vina,pt ca uneori ma port ca o victima, dar e dreptul meu, nu?
Sper sa-mi treaca.

Mi-am adus aminte de o intamplare. Veneam de la analize, imi fusese cam rau in ziua aia, era si foarte cald. De fapt,eram pe planeta mea,in lumea mea si abia mai vorbeam. ca nu aveam putere.
Stateam pe scaun in tramvai,mama era langa mine in picioare. Vine o babuta pe acolo si am vazut-o cum ravnea la scaun. In mod normal, i-ar fi zis mama sa stea in locu meu, eu ma ridicam si cu asta-basta. Nu ma mai simt de mult sa dau locu meu cuiva :))) doar daca e cineva cu un copil sau are probleme care se vad fizic.
Imi zice babuta daca poate sa stea jos, mama mi-o ia inainte si-i spune „nu se poate ca-i e rau”. Pleaca bodoganind, ma mir cum nu a inceput cu „tineretu din ziua de azi…”
Peste cateva statii, urca o tiganca cu fusta d-aia colorata si 3 puradei dupa ea. Ajunge langa mine „hai frumoasa lasa-ma sa stau si eu jos”.
Mama „nu poate,pleaca de aici”. Tiganca a crezut ca sunt singura si se ia in gura cu mama ” da ce doamna, nu poate sa stea in picioare? ca am 3 copii”
„nu poate ca-i e rau …si pleaca odata de aici”
„eu vad ca-i sanatoasa doamna” si a plecat.

M-a uimit mama atunci 😀 Mi-am dat seama ca cine nu stie, te vede tanar si sanatos, iar daca ai 80 de ani,clar esti bolnav.
Total fals: aveam un vecin care la 70 de ani alerga in fiecare dimineata si facea gimnastica, o vecina care la 90 si ceva cat are, merge singura la piata si hraneste animalele de la bloc in fiecare zi si se joaca cu ele.

1 comentariu (+add yours?)

  1. santi
    Aug 03, 2009 @ 10:54:09

    “hai frumoasa lasa-ma sa stau si eu jos”

    WHAT O_o

    De unde moda asta? Asta e nesimtire crunta, parerea mea… Ok, cedez locul daca vad o persoana in dificultate, ii e rau sau are vreun handicap fizic ceva, da’ e nesimtire sa vii la mine si sa-mi ceri sa stai jos doar pentru ca ma vezi mai tanar ca tine…

    Răspunde

Lasă un răspuns

