finish

Am scapat! Ma bucur ca am terminat, dar sunt un pic ingrijorata ca nu am altceva de facut.
Am invatat 15 ani si altceva nu stiu sa fac. Trist nu? Pai cam asta ne invata scoala…sa nu stim nimic.
Am mai lucrat in diverse locuri,dar au fost joburi temporare si nu pot spune ca am experienta aia care imi trebuie la o angajare serioasa. Dublu trist!
Vreau sa lucrez undeva,pe masura capacitatilor mele. Nu ca hostess, agent de paza sau casiera. Nu am nimic cu persoanele care fac asta,dar eu nu as face asta. De ce sa lucrez 12 ore pe 8 milioane, dupa atatia ani de scoala si sa stiu ca pot mai mult?
Mai bine stau acasa sau lucrez ca voluntar,decat sa-mi irosesc timpul pt niste angajatori care ti-ar jupui si pielea dupa tine la cea mai mica ocazie.
Ma gandesc sa-mi continui studiile. Triplu trist!

5 comentarii (+add yours?)

  1. Santi
    Iul 01, 2009 @ 12:17:20

    🙂 Uite vezi? Ce ziceam eu de „unde te vezi peste 5 ani?” … Nu-i chiar o intrebare tampita pana la urma 😉

    Răspunde

  2. Bogdan Valentin
    Iul 03, 2009 @ 16:40:59

    Nu am nimic cu persoanele care fac asta,dar eu nu as face asta. De ce sa lucrez 12 ore pe 8 milioane, dupa atatia ani de scoala si sa stiu ca pot mai mult?

    Ca sa ai de unde incepe, de-aia sa lucrezi. Oricum, nu cred ca 12 ore. 8,9.. Am lucrat si pe 5 la inceput, iar acum n-am salariu de moare lumea, da’ experienta beton :>

    Răspunde

  3. Adrian
    Iul 15, 2009 @ 09:15:09

    Felicitari! Lasa ca nu este trist. Oricum cel mai important lucru este sa faci ceea ce iti place.

    Răspunde

  4. Laura
    Iul 15, 2009 @ 16:00:47

    Hahaha! Bine zis… tragi-comic as putea zice. Oricum FELICITARI ca ai terminat cu bine! :*

    Răspunde

  5. zuza
    Iul 20, 2009 @ 12:28:43

    multumesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

