fuckultate

E normal sa trebuiasca sa invat,iar eu sa fiu constienta de asta si totusi sa nu invat? Incep sa am mustrari de constiinta noaptea cand fac bilantul zilei si-mi dau seama ca mai am 5 zile pt „doar” 300 de pagini.
In halu asta am ajuns…. sa am cosmaruri cu examene!?!?
Nu mai pot, frate! Cat sa incapa in capatana mea blonda si mica?
Sunt unii care fac 18 ani de scoala,invata cu placere,din obisnuinta,de nevoie. Nu-i inteleg. Nu au si altceva de facut? Viata personala,munca,ceva?
E cam nasol momentul pt mine. Intr-un fel, depinde viitorul meu de examenul asta. Nu-i de gluma.Dar daca nu mai pot?

1 comentariu (+add yours?)

  1. Claudiu Constantin
    Iun 22, 2009 @ 09:11:57

    In general trebuie sa stii sa imbini scoala cu fuckultatea si invatatul… cand ajungi in stadiul asta (pe care poti sa-l mai numesti si Nirvana) poti sa-ti spui ca te-ai realizat 🙂 E greu insa nimic nu se obtine fara munca si efort.

    Spor la invatat. Eu am terminat sesiunea si acum ma bucur de… serviciu. 😦 Cum suna asta ?

    Insa noi sa fim sanatosi… 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

