deci…

fusai in baicului cu o treaba anume. Am auzit eu povesti ca ar fi urat rau pe acolo si dangerous,dar am presupus ca aia care mi-au zis sunt plini de fitze,de parca au trait in cotroceni toata viata.
Eu nu ma sperii asa usor…si daca ma sperii, clar am motive. La inceput fuse ok. Blocuri la strada circulata, niste oameni albi pe afara,cam ca la mine. Deja ma gandeam cat se fabuleaza.
Cu cat mergeam,incepea sa puta,sa fie oamenii mai colorati, erau lacate maaaaari la intrare in bloc( oare aia daca fac pipi grav stau 5 minute pana reusesc sa deschida lacatu?).
Vad in departare o caruta cu un cal,inaintez…Deja mirosea de-ti muta nasu. Tot felul de chestii aruncate pe strada,prin copaci,numai bmw si audi cu numere straine. Acum chiar incepusem sa simt un fior de frica. Erau bulibase cu 5 kg de aur la gat,femeile cu puradeii si maneaua faraaaa numaaaaar. Se uitau la mine ca la felu 14. Regretam ca nu m-am imbracat in rochie de araboaica si nu mi-am pus centura de castitate.
Mi-au placut niste foste cutii postale, facute praf de sabii…Foarte artistic. Am grabit pasu si cred ca am transpirat ca porcu pana am iesit la stara principala.
Ma intreb cum e in ferentari.

3 comentarii (+add yours?)

  1. adi4streetcore
    Iul 20, 2009 @ 21:50:35

    daca nu ai vazut ghetoul pentru imigranti ai fost degeaba in baicului.daca mai vrei calatorii d’astea iti recomand ( nu stiu unde stai) :-zona plumbuita.salaj ,prelungirea ferentari ,giulesti,1 mai …..si ar mai fi dar ,nah tre sa le cauti tu 😛

    Răspunde

  2. zuza
    Iul 21, 2009 @ 00:11:10

    mai erau strazi, dar nu am inaintat. Ma simteam ca scufita rosie in padurea groazei care devenea din ce in ce mai intunecata :))) probabil acolo era si ghetoul 😀 Nu am avut placerea sa cutreier ferentari.
    Prin plumbuita si 1 mai, am trecut, nu mi s-a parut nimic special,probabil iar nu am ajuns in the hot spot :)))
    Stau in pantelimon….shhht.

    Răspunde

  3. adi4streetcore
    Iul 21, 2009 @ 00:18:51

    hai ca pantilimonu e misto 😛 daca vrei hardcore du-te pe tei toboc sau pe giurgiului :)) adevaru’ e ca in bucuresti numai zone” de lux” sint :))) 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

