pentru ce?

Pentru ce ne nastem? ca sa traim. Pentru ce traim? ca sa ne chinuim. Pentru ce sa ne chinuim? ca sa stim sa facem diferenta cand suntem fericiti.
Eu nu sunt fericita.Nu am motive. Nu iubesc la nebunie,nu sunt sanatoasa tun,nu am o cariera….si in ritmu asta,nu o sa am o familie a mea prea curand.
Pe de o parte,ma bucur. Ma bucur ca pot merge,ca pot vedea,ca nu ma ploua,ca am familia intreaga,ca am ce manca….Ma bucur ca am tot ce-mi trebuie pt o viata cat de cat normala.
Daca as trai in Africa,as fi bogata si as avea un cuvant de spus. Daca as trai in Luxemburg,as fi exact cum sunt in Romania: in cantitate neglijabila.
Nu stiu sa ma distrez,pt ca nu am motive. Nu stiu sa-mi asum vina,pt ca nu am de ce. Nu ma pot convinge ca pot mai mult,pt ca nu vad nici o rasplata.
Exist…si doar atat.

6 comentarii (+add yours?)

  1. ellpidda
    Mai 19, 2009 @ 10:31:13

    te-ai nascut?traiesti?iti dai seama de chin?nu esti fericita?nu iubesti?nu esti sanatoasa?nu ai cariera ?…………….si multe intrebari ne punem.Nu esti singura persoana care are aceste dileme cu care pana la urama ne contrazicem .Vezi bine raspunsult tau( Pe de o parte,ma bucur. Ma bucur ca pot merge,ca pot vedea,ca nu ma ploua,ca am familia intreaga,ca am ce manca….Ma bucur ca am tot ce-mi trebuie pt o viata cat de cat normala.)si totusi te bucuri si esti fericita .Nu treb sa te lasi prada celui care este mai slab in tine continua sa mergi pe linia de plutirea a gandurilor pozitive si vei vedea ca totusi exista o speranta de a te vedea pt ce traiesti , pt ce te chinui si rasplata nu treb sa fie materiala sau ceva multumitor din gura altor persoane , ci totul vine de la tine .Bucura_te

    Răspunde

  2. Catalin
    Mai 22, 2009 @ 17:48:01

    Pai de ce sa nu-ti creezi motive? Sunt atatea lucruri frumoase pe care le poti face si necesita un minim efort financiar. Asta in timp ce altii dau zeci de mii de euro pentru aparente (masini, haine care sa-i ridice pe ei in ochii altora).
    Cheer up. 🙂

    Răspunde

  3. Claudiu Constantin
    Mai 25, 2009 @ 11:09:41

    Yeah… cheer up, girl! In fiecare om e un intreg univers. Trebuie doar sa ai rabdare si sa-l descoperi. Sa descoperi ceea ce te face fericita, ceea ce te multumeste cel mai mult, ceea ce iti merita atentia. Orice om are o sansa.

    ( Nefericirea face parte din categoria acestui post… shit-uri 🙂 )

    Răspunde

  4. LZ
    Iun 04, 2009 @ 23:35:06

    Toate sunt motive nu doar sa traiesti, ci sa zambesti; am vazut de curand o expozitie cu picturi facute de copii bolnavi de SIDA… nimic nu mai paote fi spus in plus

    Răspunde

  5. muffy
    Iun 15, 2009 @ 17:52:27

    imi place blogul tau esti super tare ,ador articolele scrise de tine.Good luck in continuare 😡

    Răspunde

  6. zuza
    Iun 15, 2009 @ 23:00:20

    am momente de „sinucidere” virtuala :))) mi-a trecut momentan. Aveti dreptate,intr-un fel….dar si eu am pe de o parte.
    Muffy, multumesc. E bine ca ii plac cuiva 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

