meseria de taximetrist,bratara de aur

Ma intorceam azi-noapte cu taxiul, de la o petrecere in care media de varsta era de 40 ani. Evident ca prezenta mea a scazut cu muuuuult media.
Nu stiam cum sa-mi curm suferinta…sa plec sau sa-mi tai venele cu un pahar spart. M-am gandit sa plec desi era mai scump,dar macar nu implica sange.
Casa mea nu era departe,dar la 2 noaptea nu ma risc. Asa ca ma urc in taxi,dupa ce am studiat fetzele la vreo 7 taximetristi. Asta era cel mai „curat”…fara tatuaje cu Maria+ Gigi, sirene si date calendaristice, fara manele la cd player, fara fatza de criminal in serie.
Se pare ca nu am ales bine si ar trebui sa-mi schimb criteriile.
„Incotro papushe?”….imi povesteste el ultimii 5 ani din viata…se mai uita la cracii mei….mai conducea fara mainile pe volan…
Superb, ce pot sa zic!
Ajung intr-un final…10 minute au parut 2 ore.
Facea 8 lei. I-am dat una de 50 lei si asteptam 40 lei.
Normal ca in Bucuresti nu trebuie sa ai pretentii d-astea nici in vis…ba chiar esti nesimtit daca nu lasi macar 3 lei,pt o calatorie si conversatie mirifica cu un fost puscarias care a dat spaga sa-si ia carnetu si sa se faca taximetrist, sa aibe acoperire pt traficu de droguri.
Am luat restu de 40 lei si „au revoir”.
Azi ma duc pana la Posta. Scot una de 10 lei si mi se pare ciudata. Era aspra rau. Ma uit la ea atenta si nu era murdara deloc.
Mai scot una de 10 lei. Era fina. Le compar. Semanau,doar ca la una era aspra hartia si lipsea scrisu de pe holograma.
Ce dragut!!! Taximetristu era si plasator de bancnote false.

6 comentarii (+add yours?)

  1. Sufletica
    Mai 06, 2009 @ 00:17:44

    apai sa fi fericita ca ai luat bacnote false, io era sa raman fara lant si inele…fiindca se gandi dobitocul ca daca circul cu taxiul la 3 dimineata io produc aur in timpul noptii si el poa sa ma jefuiasca cum vrea tatuajul lui… numa ca habar nu avea ca io facui culturism si dau bine cu fuga 😀
    welcome back…esti cam scumpa la vedere… a… si pana nu explici faza cu 40 de ani si varsarea de sange nu ti las…

    Răspunde

  2. Catalin
    Mai 06, 2009 @ 11:23:52

    Da, si eu ma uit la fata lor, de obicei. De multe ori dau peste taximetristi de treaba. In alte situatii imi vine sa-mi blestem zilele. Mai e si faza de rahat de la sfarsit, cand tre’ sa le dai bacsis pentru serviciul impecabil.

    Răspunde

  3. zuza
    Mai 06, 2009 @ 23:29:29

    sufletica: Multumesc:D am activitati intense intelectuale si prefer sa las netu deoparte.
    eu daca alerg 2 metri, lesin =)) Si loganul oricum e mai rapid ca un alergator 😛
    Erau numai babaciuni la petrecere,am fost din obligatie si nci devreme nu puteam pleca. Incredibil cum old people rezista la bautura si mancare pana la 4 dimineata…
    Nu era cazu sa-i omor,pt ca natura o s-o faca in curand :))) Vroiam eu sa-mi curm suferinta.
    catalin:de obicei sunt de treaba taximetristii,pt ca esti baiat:))

    Răspunde

  4. Claudiu C
    Mai 09, 2009 @ 17:39:37

    hi hi, bine ai venit in lumea lor. 🙂

    p.s. Faci un schimb de link ? 🙂

    Răspunde

  5. zuza
    Mai 11, 2009 @ 22:43:04

    bine m-am gasit:)) Facem 😛

    Răspunde

  6. camy
    Iun 05, 2009 @ 11:38:08

    NU! nu ai luat bancnote false, sunt doar mai noi si au niste diferente….sunt din editia de pe 1 dec 2008 …iar cei „asprii” sunt de pe 5 iulie 2005. acum sunt si mai mici cu cativa milimetri au un desen in plus…nu sunt asprii, nu au BNR scris in colt:))……si au o culoare mai ciudata…insa DA sunt adevarati!

    auzisem de o faza cu banii astia…ca niste politisi au si arestat-o pe o doamna, au aflat apoi ca nu aveau deca insa procedura a durat vreo 5 zile, pe care doamna le-a petrecut in arest.

    Răspunde

Lasă un răspuns

