Ultima pe ziua de azi

….si pe saptamana asta 😀

Sufletica ma iubeste:)) …macar ea 😦

1. De când sună ceasul şi până te ridici din pat cât timp trece?
De multe ori suna ceasul dupa ce m-am trezit.

2. Ai ceas deşteptător? 
Da,dar il tin departe de dormitor,pt ca ticaie si nu pot dormi. Folosesc ceasul de la telefon.  

3. Bei cafea de dimineaţa? Detaliază.
Nu. Nu vad rostul. Nu ma pasioneaza gustul ei asa ca…nu beau.

4. Găseşti enervantă ziua de vineri?
Nu. Ba chiar imi place,pt ca urmeaza sambata.

5. Trecerea la ora de vară ţi se pare utilă?
Nu chiar. Mai rau ma ameteste…si asa sunt eu debusolata.

6. Cum reacţionezi dacă sună telefonul (oricare ar fi el) în timp ce stai întins(a) pe canapea sâmbăta şi duminica la prânz?
Reactionez foarte urat,nici ca se poate mai rau de atat…Raspund!

7. Dacă sună telefonul între ora 22 şi ora 8, eşti deranjat?
Depinde cine ma suna. De obicei telefonul meu suna foarte rar si nu pot rata ocazia sa-l folosesc,indiferent de ora.

8. Închizi telefonul când nu vrei să fii deranjat?
Nu. Il dau pe silentios.

9. Ai telefon mobil funcţional cu abonament? Dacă da, de când? Dacă nu, de ce? 
Da. De multi ani.

10. De ce???
Pentru ca…pot.

6 comentarii (+add yours?)

  1. sinzilup
    Mar 29, 2009 @ 23:50:46

    acuma imi dau si eu seama ca n-am mai folosit un ceas desteptator de ani de zile:))

    Răspunde

  2. Catalin
    Apr 01, 2009 @ 03:57:01

    turning into http://www.leapsa.ro 🙂

    Răspunde

  3. sufletica
    Apr 01, 2009 @ 23:45:06

    hehehe…macar tu ai recunoscut ca te iubesc :))
    ptiu..mama..la ce declaratii am ajuns de la niste amarate de lepse :))

    Răspunde

  4. zuza
    Apr 02, 2009 @ 21:29:30

    sinzilup: poate primesti de ziua ta unu 😛
    catalin: la cate au fost,chiar as putea sa schimb numele
    sufletica: hai sa nu ne mai marturisim dragostea in public,ca ne fug admiratorii :))

    Răspunde

  5. Sinziana Lupascu
    Apr 05, 2009 @ 21:15:07

    nuuuuuuuuuuuuuuuu ,fara ceasuri telefonul e numa bun

    Răspunde

  6. credal
    Apr 06, 2009 @ 15:25:14

    imi aduc aminte, in perioada cat am stat la bunici, la mine in camera era un ceas de ala vechi de-l tragea bunicul in fiecare seara. Si se auzea ca naiba de tare, dar eu ma obisnuisem ba chiar imi placea.
    Acum cand mai merg pe la ei bag ceasul intr-un sertar ca ma dispera.

    Răspunde

Lasă un răspuns

