leapsa expirata

E expirata pt ca  Sufletica a trimis-o la mine acum muuuuult timp.  Trebuia sa intru un folderu cu poze,sa aleg al 4lea folder,sa aleg a 4a poza si sa o explic. Sau ceva de genul:))
Nu am putut face asta pana acum pt ca nu era la mine la calculator 😀
Acum sa purcedem:
http://yfrog.com/0odsc00191sggj

V-ati speriat? Nu e unchiul paros din familia Adams,nici vreun emo…Sunt eu dupa ce m-am tuns. Faceam poze sa dau de veste in tzara ca m-am tuns :))

2 comentarii (+add yours?)

  1. sufletica
    Apr 01, 2009 @ 23:47:08

    waw…waw… sincer m-ai socat… dar nu cu poza… ci cu leapsa asta…si uitasem de ea :))

    Răspunde

  2. zuza
    Apr 02, 2009 @ 21:27:03

    am scos-o din strafundu lepselor. Nu te asteptai,a? 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

