șecși șecși …stiu ca ma vrei

Melodia asta mi-a venit in minte cand am primit leapsa :))) Sufletica ma vrea,dar nu stie cum sa-mi zica,asa ca imi trimite mereu lepse  =)))

1. Cât de deschis(a) eşti la ceva “nou” în pat?  In pat nu sunt deloc, dar pe jos, pe perete, pe tavan…ma deschid cu totul :))

2. Căt de mult vorbeşti cu partenerul despre sex? Sex??? Ce e ala?
De fiecare data vorbim. El ma intreaba cand facem si noi „ceva” ,iar eu ii raspund sa nu ma mai f^ta la cap, ca mi se rupe de ce vrea el :))

3. Consideri că sexul rezolvă probleme?  Daca il faci o data la 4 luni, rezolva absolut toate problemele existentiale,ba chiar face minuni pt unele persoane.    Daca ai ocazia sa te „secsuiesti” mai des,atunci nu ai nici o problema 😛

4. Sex sau dragoste?  Dragoste….. sau sex cu persoana iubita.

5. De câte ori pe zi? Cat poate si el…Nah,acum n-am pretentii d-astea 😀

Asta a fost una scurta…leapsa. As putea sa fiu sadica sa-i dau leapsa lui Andy :))) dar mai bine sa raspunda Credal si Catalin (ambii) 😛

9 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Mar 19, 2009 @ 15:45:08

    Bai, eu de ce n`am primit asta in reader?

    Răspunde

  2. Catalin
    Mar 19, 2009 @ 17:05:23

    a, ups, azi e 19. credeam ca e de 2 zile postat si nu mi-a ajuns in reader :”>

    Răspunde

  3. sufletica
    Mar 20, 2009 @ 00:58:25

    ete…că te-ai prins şi tu într-un final..ce să-i faci dacă eşti aşa de secşi 🙂
    aia cu tavanul m-a finalizat de tot =))

    Răspunde

  4. Catalin
    Mar 20, 2009 @ 01:17:53

    Onorat-am leapsa. 🙂

    Răspunde

  5. Escu
    Mar 20, 2009 @ 18:10:12

    Pai daca o faci odata la 4 luni, cred ca ai foarte multe probleme..

    Răspunde

  6. zuza
    Mar 21, 2009 @ 01:14:34

    si tocmai….sexul le rezolva :)))

    Răspunde

  7. Catalin
    Mar 22, 2009 @ 14:45:12

    Ti-am dat si eu leapsa, ca esti cam lenesa. 🙂

    Răspunde

  8. sufletica
    Mar 22, 2009 @ 22:57:55

    catalin…si io i-am dat una…asa ca are de lucru serios :))

    Răspunde

  9. zuza
    Mar 23, 2009 @ 21:56:05

    sunt lenesa…nu „cam” lenesa:P Maine raspund.

    Răspunde

Lasă un răspuns

