leapsa intarziata

Adica nu e o leapsa intarziata/retardata,e doar cu intarziere 😀  S-a lasat mai greu prinsa Sufletica. Nu stiu daca intereseaza pe cineva in mod special ce bullshituri citesc eu ( except sufletica),dar fie! eu va zic:

1. Ce carte nu ai împrumuta?
Imprumut orice carte,doar e gratis imprumutatul.

2. Ce carte nu ai recomanda?
O carte de chimie-fizica: structura moleculara. E cumplita.

3. Ce carte nu ai cumpăra?
Cartea de bucate.

4. Ce carte nu ai citi niciodată?
Una din cele multe in care se vorbeste despre gradinarit.

5. Ce carte nu ai scrie niciodată?
Nu as scrie niciodata o carte.

6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, întru citire, copiilor tăi?
„Craiasa zapezii” ,de altfel si prima carte pe care am citit-o eu 😀 avea si pozeee…

7. Care a fost cartea copilăriei tale?
Povesti nemuritoare.

8. Cartea pe care ai făcut-o cadou ultima dată, ai citit-o?
Cartea pe care intentionam s-o fac cadou ultima oara,am oprit-o eu si am cumparat alt cadou :))

9. Ce carte ţi-a marcat felul de a fi?
Greu de zis….fiecare a avut un impact asupra mea,mai mult sau mai putin. Dar nu in asa mod incat sa „ma marcheze”.

10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua cu tine pe o insulă pustie?
Nu am citit-o chiar la modul ” citit”,dar ma amuzau numele din ea: Cartea de telefon,pt ca are multe pagini.

11. Ce carte pe care n-ai citit-o, ai risca să o iei cu tine pe o insulă pustie?
Nu-mi place sa risc.

12.Cum se numeşte cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori? De câte ori?
Povesti nemuritoare :))) cine mai stie de cate ori?!?!

13. Numeşte o carte plictisitoare. De ce?
Ultima noapte de dragoste,intaia noapte de razboi. Am incercat s-o citesc de 3 ori,a 4a oara am reusit. Nu mi-a placut si ma plictisea ingrozitor. Mereu adormeam.

14. Numeşte-ne o carte pe care ai început-o, dar nu ai terminat-o.
Multe…Multe….Foarte multe nu le-am terminat. Tot la fel,ma adormeau 😀

15. Povesteşte-ne cum cumperi o carte.
Nu prea le cumpar,prefer sa le imprumut. Ma plimb vreo 2-3 ore in librarie,cautand ceva,dar nu stiu ce. Imi fac in minte o lista cu ce as vrea sa iau,dar uit dupa atatea cautari si ma opresc la ultima carte care imi pica in mana.

16. La ce renunţi ca să cumperi o carte?
La nimic.

17. La ce nu renunţi ca să cumperi o carte?
Nimic.

18. Cărţile cărei edituri îţi plac cel mai mult?
Conteaza continutu,nu coperta.

19. Cât timp a trecut de când nu ţi-ai mai cumpărat o carte? Cum se numeşte acea ultimă carte cumparată?
Cateva ore. Doamna Bovary.

20.Intrebarea 20 lipseste =)))

21. Câţi ţărani au participat la răscoala din o mie nouă sute şapte?
In ce sens „tarani”? :)) Destui.

22. Care este scriitorul român preferat?
Din nou…nu conteaza cine scrie,mai mult ma intereseaza ce se scrie.

23.Care este scriitorul străin preferat?
read 22

24. Ecranizarea cărei cărţi ai dori să o vezi?
Cartea vietii mele ( yeah right).

25. Numeşte o carte a cărei ecranizare ţi-a plăcut mai mult decât romanul în sine.
Marile sperante.

26. Numeşte o carte bună cu o ecranizare proastă.
Harry Potter :))

27. Numeşte un blogger pe care-l citeşti cu plăcere.
Pe mine :)) dar nu prea sunt blogger. Sa zicem Bendeac(dar nici el nu prea este).

28. Numeşte un blogger pe care ai vrea să-l cunoşti.
Mi-e rusine sa zic :”>

29. Ce cântăreţ/trupă ţi-ar plăcea să concerteze în România?
Vine CC Catch…vine CC catch….vine CC catch !!!!

30. Numeşte întrebarea care-ţi place cel mai mult.
„Ce vrei sa-ti iau?”

Vreun doritor de leapsa lunga si care te pune sa scormonesti in creierii creierilor capului?

2 comentarii (+add yours?)

  1. sufletica
    Mar 07, 2009 @ 10:19:38

    dupa ce ca a fost asa de lunga, mai lunga decat o zi de post… mai tipi ca lipseste si pct.20…tztztztz…asa a fost livrata la toti… cred ca si autorul s-a plictisit cand a conceput-o:)

    Răspunde

  2. Escu
    Mar 08, 2009 @ 14:09:04

    aha..deci a ajuns si la tine…

    Răspunde

Lasă un răspuns

