leapsa matinala

Dimineataaa pe racoareeee, Catalin are chef de leapsa si mai vrea si sa-i raspund. Ce nesuferit..:P

SUNT: trista.
AŞ VREA: sa zbor.
PĂSTREZ: mereu bonul de la cumparaturi.
MI-AŞ FI DORIT: sa ma fi nascut baiat.
NU ÎMI PLACE: sa sterg praful.
MĂ TEM: ca o sa raman asa cum sunt acum.
AUD: doar ce imi convine.
ÎMI PARE RĂU: nu stiu, ce-am facut aseara.Am zis de nu stiu cate ori „jur ca e ultima oara”….(parazitii)
ÎMI PLACE: sa ma plimb seara/noaptea.
NU SUNT: asa cum par.
DANSEZ: cat sa nu ma fac de ras.
NICIODATĂ: nu am iesit din tzara.
PAR: rea si nesuferita.
PLÂNG: cam des si din orice,de la o vreme.
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: apreciata, cum cred ca ar trebui.
NU ÎMI PLACE DE MINE: cand vorbesc fara sa gandesc.
SUNT CONFUZ(Ă): de cele mai multe ori.
AM NEVOIE: de afectiune.
AR TREBUI: sa plec la facultate.

Mai mult nu pot gandi la ora asta :)) Leapsa as putea s-o dau mai departe,dar e greu sa ma intorc la blogroll,apoi sa scriu aici cine, ce si cum 😀

6 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: SUNT: | A blog on evolution
  2. Catalin
    Feb 23, 2009 @ 21:20:10

    „SUNT: trista.” – nu-ti dau voie, nu-mi plac oamenii tristi.
    „PAR: rea si nesuferita.” – doar pari?? 😛

    Răspunde

  3. zuza
    Feb 24, 2009 @ 21:00:06

    sunt trista momentan 😛 Nu sunt trista tot timpul :)))
    Daaaaaaaa…doar par 😀 Cine are curiozitatea, o sa vada ca sunt o fiinta adorabila si draguta =)))

    Răspunde

  4. Catalin
    Feb 26, 2009 @ 01:10:13

    Bun, asa mai merge. 🙂

    Răspunde

  5. sufletica
    Feb 27, 2009 @ 15:17:46

    „PĂSTREZ: mereu bonul de la cumparaturi.
    MI-AŞ FI DORIT: sa ma fi nascut baiat.” – si iooooooo… 🙂

    Răspunde

  6. Trackback: Nu zaiet… да тегов (da leapşă) « Sufletica.com

Lasă un răspuns

