mondenitati

Hai sa va zic ce dive si divi am vazut eu saptamana asta. Normal ca o sa-i critic 😀 doar nu va asteptati sa zic de ei ca-s frumosi/frumoase :)))
Smiley nu e asa inalt pe cat pare si nici nu e dragut cum zic toate astea lesinate dupa el.
Alex e mic mic mic mic mic mic…si negru 😀 Aproape ca treceam pe langa el fara sa-l vad,daca nu coboram privirea la siretu desfacut.
Nicoletaaaa Luciu e ok. Draguta, foarte slaba,mica de inaltime. Va intrebati cum avea sanii? Nu stiu,ca nu prea i-am vazut. Ma asteptam sa-mi intre in ochi vreun sfarc al ei,la cata reclama se face pe sanii ei. Sunt normali!

3 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Feb 14, 2009 @ 02:11:46

    Care a fost evenimentul?

    Răspunde

  2. zuza
    Feb 14, 2009 @ 03:02:01

    ma dusei in „muol”

    Răspunde

  3. neuronul blond
    Feb 17, 2009 @ 20:40:07

    I-am vazut si eu pe Alex si pe Smiley acu vreo doi ani, tot intr-un mall.. Smiley mi s-a parut urat chiar, la televizor arata mai bine ca in realitate, probabil d-asta mor fetele dupa el si Alex e miiiiiiiiiiiiiiiiic si si mai urat :))
    Apropo de divi si dive, am vazut-o pe Cosmina Pasarin vara trecuta la plaja in vama, foarte frumoasa tipa, culmea naturala arata mai bine decat machiata

    Răspunde

Lasă un răspuns

