ţâr ţâr

In linistea casei, la 12 juma’ noaptea, se aude interfonu. Toata lumea dormea,except me 😀
„cine labuta mea e treaz la ora asta de suna la interfon? sigur e greseala,sigur”
Raspund „da?”
„buna seara,locuiesc la etaju 1 si mi-am uitat cheile acasa,puteti sa-mi deschideti?”
Evident ca habar nu avea la cine suna. In gandu meu „dar cine pi&da ma-tii te-a pus sa vii acasa ca cucuveaua la 12 jumate,daca stiai ca n-ai chei? vroiai sa te astepte majordomu?”.
I-am deschis,pt ca se trezisera ai mei si nu era cazu sa ma auda injurand 😀 si asa sunt eu mereu o draguta.
Doar ca pe sor-mea nu a deranjat-o sa-i transmita un „poate cobor la tine si te tin afara,sa nu intri in bloc, sa-ti inghete curu ala flescait de terminata” =)))
Ma enerveaza astia care suna la nimereala,formand un numar doar pt ca sunt cifrele apropiate pe taste.E dovada ca nu au inspiratie.
Nu m-ar fi deranjat daca suna de la Lumina la 12 noaptea sau vecinu de la 7 care plimba catelu la 12 noaptea,dar stiu ca a sunat o panarama si din graba pt pu*a a uitat cheile.
Da bre, am si d-astea in bloc.

3 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Feb 12, 2009 @ 03:03:39

    sor’ta rulz

    Răspunde

  2. credal
    Feb 12, 2009 @ 13:10:56

    X: “ – buna seara,locuiesc la etaju 1 si mi-am uitat cheile acasa,puteti sa-mi deschideti?”
    Zuza: ” – Greseala !”

    data viitoare asa sa faci

    Răspunde

  3. zuza
    Feb 12, 2009 @ 13:33:40

    :)))))

    Răspunde

Lasă un răspuns

