conversatii inteligente

Azi am ras cu pofta,dar am fost si oripilata un pic…mai mult.
Intr-un tramvai cu multe biserici si cimitire pe traseu,2 babe: „uite asta e cimitiru ala de l-a ingropat Mitza pe Gigel”…..”aaaa,la cimitiru asta am fost si eu o data,dar nu e cine stie ce”….”am vorbit cu Jeni si a zis ca-i face slujba lu’Fanel la biserica aia veche,stai ca e la 2 statii,ti-o arata eu”…si tot asa.
Am observat ca barbatii au murit inaintea sotiilor si ca viata celor 2 babe se invarte in jurul a „cine a mai murit”. Mi-a placut de ele…simpatice si nici nu au stat jos cat timp au mers cu tramvaiu 😀

Langa o covrigarie cu 0,6 lei covrigu,2 tineri care iesisera de la liceu faceau calcule „bah sa moara ma-ta,am doar una de 1 milion,cati covrigi luam? 3,4?”
„hai luam 7…. 7 ori 6 lei…36. E bine mah?”
„5 ori 7…35. Da mah luam…e bine”….iar restul discutiei nu mai conteaza,ca era vorba de mame :)))

Lasă un răspuns

