back!!!!

Dragii babei…am scapat. Suntteafara, fara rani fizice…doar psihice 😀 Stiu ca va faceati griji si m-ati dat disparuta ( NOT) 😛

Azi a picat reteaua la vodafone….sunt praf, ce sa le faci?!

De 3 zil, tot  ajung acasa lesinata de foame si sete. Beau vreo 2 pahare de apa,apoi ma pun sa mananc. Dupa 2 minute ma vait ca ma doare stomacu si ca face baldabac, baldabac 😀 

Ma gandeam sa ma tund scurt,dar cred ca in cateva zile imi trece :)))

Am cumparat peste stricat din Auchan. Vroiam sa ma duc cu el inapoi,dar e prea mare efortu pt 15 lei 😀

Mi-am dat seama ca eu cheltui cam multi bani in ultima vreme,adica dispar asa,se evapora si nu inteleg unde se duc, pt ca nu am cumparat nimic nou :)))

7 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Feb 08, 2009 @ 18:49:06

    Cica daca-l ungi cu peanut butter si-l lasi pe balcon peste noapte, isi revine. Posibil chiar sa miste din nou.

    😐 Bai, am zis ca nu mai fac glume de-astea. 😐 😐

    Răspunde

  2. zuza
    Feb 08, 2009 @ 18:52:50

    poate te ung pe tine cu peanut butter si te las in padure sa te pape veveritele :)))

    Răspunde

  3. Catalin
    Feb 08, 2009 @ 19:30:26

    Asta e de bine sau de rau? Ca suna kinky. 🙂

    Răspunde

  4. zuza
    Feb 08, 2009 @ 20:35:20

    =)) pai d-aia cred si eu ca ai dimineata erectie ( referitor la leapsa ta) ,daca visezi noaptea chestii kinky cu veverite

    Răspunde

  5. Corina
    Feb 08, 2009 @ 22:52:07

    Fantezii cu veverite si unt de arahide… aoleu. 😐

    Macar incearca si tu untul normal, aluneca mai usor. 😀

    Răspunde

  6. alleks
    Feb 09, 2009 @ 15:31:25

    pibălz, tu de unde ştii, mă? voi n-aveţi non-stopuri deschise prin zonă? 😀

    Răspunde

  7. zuza
    Feb 09, 2009 @ 16:16:22

    =)))))
    PS: enervanta melodie …peanut butter jelly \:D/ peanut….

    Răspunde

Lasă un răspuns

