sanatate!!

Imi dau seama cat de putine lucruri stie lumea despre alimentatie. Care mai de care incearca diete noi,altii se omoara cu sportu,altii zic ms ca nu se ingrasa,altii isi blesteama codu genetic.
Ei bine….Toti gresesc.Se apuca sa faca ceva, ce nu sunt siguri ca pot duce pana la capat. Evident ca poti incerca de mai multe ori…dar in cazu asta,repetitia nu e mama invatarii.Nu-i de gluma cu sanatatea.
Pana sa am diabet,aveam genu de metabolism caruia puteai sa-i dai si un elefant…ca-l digera fara probleme si fara sa ma ingrase 😀
Apoi s-au schimbat lucrurile…radical. Bazandu-ma pe faptu, ca eram sigura de corpu meu ca nu se poate ingrasa de nici un fel,mancam la fel de mult sau putin. Total gresit. M-am ingrasat cateva kg si deja ma panicasem : wtf is wrong with me???
M-am gandit ca trebuie totusi sa fac ceva. M-am dus la impachetari, mancam putin si des,nu faceam sport. A functionat. Partea nasoala e ca din cauza injectiilor,am facut burtica. Evident ca as putea in timp s-o transform in six pack,dar nu mai am vointa si pt asta.
Am pus postu asta,din cauza unui comentariu primit la un alt post al meu aici. Mi-a dat de gandit si cred ca vor mai urma posturi pe tema sanatatii.

9 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Feb 03, 2009 @ 15:02:52

    Am retinut ideea: cand desfaci un borcan de peanut butter, nu te lasa pana nu-l golesti.

    Răspunde

  2. zuza
    Feb 03, 2009 @ 17:18:56

    =))) you are killing me wih peanut buter

    Răspunde

  3. alleks
    Feb 03, 2009 @ 23:50:46

    k, deci cam în cât timp să cerem .jpg şi cu abdomenu’ ?

    Răspunde

  4. zuza
    Feb 04, 2009 @ 16:15:43

    eheeeee….imi place cu burtica,mereu o mangai si o ingrijesc :))) e o mare investitie

    Răspunde

  5. Laura
    Feb 05, 2009 @ 00:59:55

    Si eu credeam pe vremuri ca nu ma pot ingrasa de la nimic… Dupa 3 sapt., de mancat la Mc, la 2 noaptea, am vazut ca m-am inselat. Acum am 5 kg. in plus pozitionate intr-o singura zona si nu am nicio tragere d einima sa ma apuc de sport. Yak!

    Răspunde

  6. alleks
    Feb 05, 2009 @ 03:10:10

    laura, să vezi ce tragere de inimă o să ai când încep să se-adune.

    Răspunde

  7. Laura
    Feb 06, 2009 @ 00:12:03

    De 2 ani de zile nu s-a mai pus niciun gram. 😀 Sunt optimista! 🙂

    Răspunde

  8. Parmalat
    Feb 07, 2009 @ 23:45:59

    Si totusi… cum ai ajuns la blogul meu? 😛

    Răspunde

  9. zuza
    Feb 08, 2009 @ 16:55:45

    parmalat: habar n-am…din click in click 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

