animal food

Stiu multa lumea care a gustat din mancarea pisicii sau a cainelui. Nu i-am intrebat de ce 😀
In timp ce ii puneam de mancare animalului,ma gandeam ca miroase al naibii de bine conserva cu carne si sigur e mai sanatoasa decat una pt oameni…
Bucati de carne de iepure cu mazare…Curcan cu morcov si porumb… Eu in viata mea nu am mancat iepure sau vanat, si pisica mea mananca in fiecare zi ?!? Aiurea.
Ati gustat vreodata sau ati manca daca ati fi intr-o situatie in care nu ati avea ce manca? :)))

20 comentarii (+add yours?)

  1. Corina
    Ian 21, 2009 @ 00:34:59

    Bine ca n-am animale. 😐

    N-as incerca decat in cazuri extreme, probabil. Pentru ca sunt sigura ca mancarea pentru animale nu se face tocmai in conditii foarte bune de igiena. Bine, nu ca as avea cine stie ce asteptari in privinta aleia pentru oameni, la capitolul asta… dar macar sperantele sunt un pic mai mari.

    Răspunde

  2. Catalin
    Ian 21, 2009 @ 03:24:00

    Asta e intrebarea care ma tine treaz in fiecare noapte.
    Acuma, pe bune.. as manca, daca ar fi asezonata cu unt de arahide. :)))

    Răspunde

  3. Andy - Micutul Porc
    Ian 21, 2009 @ 10:21:53

    Bai .. e naspa ca n-are sare 😀

    Răspunde

  4. Catalin
    Ian 21, 2009 @ 12:53:55

    n-are gust asa de interesant ca mirosul:D

    dar da, daca as fi izolat undeva si n`as avea human food, as manca. de ce nu?

    corina: si tu esti sigura ca ce mananci tu e preparat in conditii mai bune?:)

    Răspunde

  5. zuza
    Ian 21, 2009 @ 12:58:20

    corina: am un feeling ca e mai sanatoasa si mai bine preparata decat aia pt noi
    catalin: =))))
    andy: se pune dupa gust :))
    catalin: de unde stii ca doar mirosu e bun? ai incercat ?:D

    Răspunde

  6. Catalin
    Ian 22, 2009 @ 11:22:37

    .. poate…

    Răspunde

  7. neuron blond
    Ian 22, 2009 @ 12:10:27

    acum am vazut comentariul pe care mi l-ai lasat; si tu faci d-astea? :))
    eu am incercat cand eram mai mica niste boabe d-alea pentru caine si nu aveau cine stie ce gust; insa la conserve nu ma bag

    Răspunde

  8. zuza
    Ian 22, 2009 @ 18:53:39

    catalin: hai recunoaste 😛
    neuron: da 😀 am gustat cand eram mica din boabele pisicii :)))
    Conserva nu am incercat 😀 nu mi-a fost asa de foame /pofta :)))

    Răspunde

  9. Sufletica
    Ian 22, 2009 @ 23:37:04

    io trebuie sa miros in fiecare zi somon cu sos alb… ca de asta mananca printul meu… vorba aia, io nu imi iau somon, dar el manaca 🙂
    au fost clipe cand chiar m-as fi apropiat sa vad cum e, dar am inteles ca nu prea e pe bune ce scrie pe cutiuta… asa ca cine stie de hamzii manaca saracu:))

    Răspunde

  10. credal
    Ian 23, 2009 @ 00:18:38

    eu am incercat niste graunte de alea. nasoale rau

    Răspunde

  11. Crash
    Ian 23, 2009 @ 00:36:40

    Am mancat cand eram mai mic 🙂 adica aveam vreo 14 ani. Un biscuit cu aroma de carne de vita si unul cu aroma de carne de pui. Era mancare de caine, tin minte doar ca aroma era destul de intensa si ca erau foarte crocanti.

    Răspunde

  12. vave
    Ian 23, 2009 @ 11:05:57

    Aveam un căţel când eram mică şi îi dădeam boabe, dar miroseau a dracu’ de nasol… şi acum mi-e rău când mă gândesc. [poate că eram copil mai mofturos] N-aş gusta, unele curiozităţi chiar trebuie să rămână nesatisfăcute.

    Răspunde

  13. Laura
    Ian 24, 2009 @ 20:49:31

    Da, recunosc! Am gustat… din manacarea pisicii… Sincer… nu e prea buna. Dupa cum a zis si Andy, nu prea are sare. 😀

    Răspunde

  14. Ionut
    Ian 30, 2009 @ 14:20:23

    Cunosc si eu pe cineva care manca biscuti pt catei 😛

    Răspunde

  15. alleks
    Feb 01, 2009 @ 21:02:50

    wtf. sick ppl? o_O
    aşa oricine ar mânca dacă ar fi vorba de o situaţie extraordinar de nasoală. dar trebuia să formulezi tu altfel întrebarea, ar fi avut un mai mare succes la public: „dacă aţi rămâne singuri pe o insulă fără nici un fel de hrană, decât mâncarea pisicii, aţi mânca?” (asta apropo de leapşa aia de zilele trecute)

    Răspunde

  16. zuza
    Feb 01, 2009 @ 23:03:24

    da da :)))..si eventual ajungi pe insula aia pustie dupa ce ai avut un accident cu avionu personal pe care il pilotai, in escapada cu tanara amanta blonda, in urma unei defectiuni la motor, din cauza marmotei care n-a invelit bine staniolu…nu? 😛

    Răspunde

  17. alleks
    Feb 02, 2009 @ 01:35:15

    sau poate sunt familist convins şi eram cu iubitoarea soţie, cu cei 2 copii, cu soacra şi câinele familiei. aşa ce-are? 🙂

    Răspunde

  18. zuza
    Feb 03, 2009 @ 12:18:18

    atunci se pune altfel problema: intai papi cainele, soacra, sotia…si la sfarsit pastrezi ce e mai bun: conserva cainelui =))) evident ca imparti totul cu ai tai copii…in felul asta punandu-i la ingrasat si pastrandu-i pt cand iti mai este foame =))))

    Răspunde

  19. alleks
    Feb 03, 2009 @ 23:43:04

    wtf, mă sperii. sper să n-ai copii.

    glumesc, desigur 🙂

    Răspunde

  20. ♥The Girl in the Black scarf
    Sep 17, 2009 @ 19:29:55

    si eu am gustat din mancarea pisicii.Mie mi-a placut ,dar ii mai trebuia sare:))

    Răspunde

Lasă un răspuns

