chestii trestii

Aia de la Adevarul sunt neseriosi. De o luna am dat comanda la ei de niste carti…si ciu-ciu. Am sunat..nimic. Am dat mail..nimic. Ma gandeam sa fac alte 20-30 de comenzi si cand imi vine mandat de la Posta sa le ridic..sa nu ma duc 😀 Nu-mi pot face nimic,nu au cum sa ma oblige sa le iau.

De o saptamana ma doare capu…nu continuu,dar 70% din zi ma doare. Ori se usuca si- mi cade,ori s-au inmultit excesiv piticii de pe creier. Cineva mi-a zis si o a 3-a varianta: o sa mor curand…..Funny 😐
Ar fi mai simplu sa ma duc la doctor….dar nu o s-o fac, pt ca m-am saturat de ei.

Au facut „unii” prima inima artificiala in totalitate.Costa „doar” 150mii euro. E experimentata pe animale si spera sa o testeze pe oameni cand vor avea acceptul. Ce urmeaza? Ficat si rinichi artificiali? Ar fi o idee…chiar un lucru bun,desi sper sa nu devenim in cativa zeci de ani : cyborgi.

Am trecut de 6mii. Multumesc.

5 comentarii (+add yours?)

  1. Sufletica
    Ian 17, 2009 @ 23:44:32

    mai speri sa existe si oameni seriosi prin Romanica asta? 🙂 ai vointa 🙂
    nu te juca cu durerea, nici io nu suport doctorii, dar sunt un rau necesar. Pana ajungi tu la ei sa vezi despre ce e vorba poate se inventeaza si capatana artificiala, asa scapi de dureri 🙂

    Răspunde

  2. Catalin
    Ian 18, 2009 @ 00:37:53

    cartile de la Adevaru’ se vand ca painea calda, dimineatza la prima ora nu mai gasesti niciuna la tarabele de ziare 🙂

    noroc ca am o pila;))

    Răspunde

  3. zuza
    Ian 18, 2009 @ 13:23:23

    sufletica:e si asta o posibilitate 😀 cu tartacutza artificiala
    catalin:tocmai d-aia nu le iau de la tarabe,ci am preferat sa le comand. Nu mai sunt la tarabe pt ca vanzatorii le opresc pt clientii preferati. Nu-mi faci si mie rost de cele de datile trecute daca ai pile?=)))

    Răspunde

  4. Catalin
    Ian 19, 2009 @ 15:17:28

    zi`mi ce iti trebuie. nu ma doare gura sa intreb:)

    Răspunde

  5. credal
    Ian 19, 2009 @ 23:54:48

    fii sigura ca asa vom deveni. inspre asta tinde medicina. si nu mi se pare un lucru rau.

    Răspunde

Lasă un răspuns

