leapsa pe coco

Din nou leapsa….Nu am mai jucat asa mult leapsa, de cand eram copil..Cocooo!!
Andy tine neaparat sa stie ce chiloti am pe mine si ce fantezii nebune am cu ciorapii. Sunt sigura ca si voi ardeti de nerabdare..NOT

1. Ce culoare de chiloti au chilotii pe carei ai pe tine? Is cu dantela sau nu?
Hmmm…stai sa ma uit… Sunt roz. Dantela? No way.

2. Cat ai purtat cel mai mult o pereche de sosete? De cate ori ai putut sa lipesti soseta de perete?
Nu ma inteleg prea bine cu sosetele,prefer sa-mi las picioarele freeeeeee…dar daca e nevoie port. Cred ca 2 zile le-am purtat cel mai mult,pt ca nu dadusem pe acasa.
Prefer sa le arunc pe tavan,se lipsesc mai „artistic”.

3. Cate perechi de pantaloni ai acasa?
Chiar trebuie sa le numar sau cu aproximatie? Am devenit curioasa.Revin dupa ce le numar…..
……
……
……464854855*n de blugi; 3 de pantaloni gen blugi; 1 cu buzunare multe si largi; 3 de trening; 4 trei sferturi; 100000000 scurti; 5 de pijama; 5 de stat in casa……….Nu am rabdare sa-i numar 😀 sunt prea multi. Stiti pe cineva care are nevoie???? DONEZ HAINE (serios).

4. Tiai facut pantofii de dimineatza? Daca ai adidasi, cand iai spalat ultima data?
Cine labuta mea mai poarta pantofi, daca s-au inventat ugg? 😛
Nu e vreme de pantofi sau adidasi. Ghetele/ cizmele le curat cand e cazu…o data la 2 zile cred :)))
Adidasii se spala?????

5. Imagineazate peste 5 ani. Te-ai ingrasat?
Evident ca nu. ” O sa imi dea iubi meu, bani de liposuctii”…pitzi style

6. Daca un reporter tzar pune o intrebare indiscreta, lai pocni in muaca?
Nu sunt adepta violentei 😀

7. Care este fantezia ta cea mai fantastica privind doo perechi de sosete rupte?
Cu doua? Cu una stiam sa zic…dar cu doua?
Probabil ca as lega pe cineva cu ele, de un pat metalic. Daca sunt si rupte si imputite…moarte instantanee :)))

….mai e mult?

8. Care este opinia ta privind razboiul din fasia gaza? Esti de parere ca magda ciumac ar trebui sa intervina sau tii cu tolea la faza asta?
Sa faca un team-building pe tema asta,apoi sa-si dea foc…

9. Daca ar fi sa emigrezi, ce ti-ai lua cu tine din romania?
Pe mine.

10. Daca teai intalni vrodata cu animaloo iai da o bere?
Daca vorbeste la fel de coerent,pe cat scrie….nu. E suficient cat a baut inainte 😛

Trimit leapsa lui Pebbles si Laurei 😀

17 comentarii (+add yours?)

  1. Corina
    Ian 14, 2009 @ 01:17:07

    Au… :-s

    Asa, revenind. Chiloteii roz sunt destul de kinky, chiar si fara dantela. Eu ma declar satisfacuta. ;;)

    „O sa imi dea iubi meu…” E „UBY”, tentativa nereusita de pitzipoanca ce esti!:D (uh… suna mult mai urat decat as fi vrut… :-s)

    Răspunde

  2. zuza
    Ian 14, 2009 @ 01:19:20

    ” uo sami dea yuby meu” =)) asa merge?

    Răspunde

  3. Corina
    Ian 14, 2009 @ 01:39:15

    Eee, asa da! Bravo, sunt mandra de tine!;;) >:D<

    :))

    Răspunde

  4. Andy - Micutul Porc
    Ian 14, 2009 @ 08:31:37

    Da .. adidasii se spala .. I wouldn’t wanna smell yours! 😀

    Apropo de #10, surprinzator animaloo e chiar coerent in gandire, cu scrisul are o problema 😀 altfel ie baiat dashtept 😀

    Răspunde

  5. animal00
    Ian 14, 2009 @ 12:30:38

    nam nici o problema cu scrisul. si nici coerent nus.
    si nici beat nu eram cand am scos intrebarile 😀

    Răspunde

  6. Corina
    Ian 14, 2009 @ 18:22:54

    Gata! ;;)

    Răspunde

  7. zuza
    Ian 15, 2009 @ 21:33:33

    gata…si te iau cu lopata, ca nu mai merge adresa ta de blog 😛

    Răspunde

  8. zuza
    Ian 15, 2009 @ 21:34:45

    animaloo: ok,atunci ai o bere..fara alcool de la mine :)))

    Răspunde

  9. animal00
    Ian 16, 2009 @ 11:57:24

    brrr. un om zicea la un moment ca berea fara alcool este bauta nu pentreu gust ci pentru placerea de a mere la buda pe urma

    Răspunde

  10. zuza
    Ian 16, 2009 @ 23:18:47

    hai ca daca pui in pahar…nu stie lumea ca e fara alcool :)))) ascunzi sticla

    Răspunde

  11. Stefania
    Ian 27, 2009 @ 16:30:10

    Aaaaaa…. tre sa alegi tu cui sa trimiti leapsa mai departe… Am inteles. Eu ii lasam pe vizitatori sa se hotarasca cine vrea… 😀

    Răspunde

  12. zuza
    Ian 27, 2009 @ 21:42:51

    Nu stiu exact cum se „practica”. In cazu in care seamana cu jocul din copilarie,leapsa o primeste cine se nimereste 😀 Daca nu,se nominalizeaza…Un fel de a ii da cuiva subiect de a scrie pe blog 😛

    Răspunde

  13. Laura
    Ian 30, 2009 @ 20:29:04

    :(((( Acum am vazut ca imi dadusei leapsa! Damn! Si cat imi doream o leapsa… :((:((:(( Se mai pune daca am facut-o acum?! 😀

    Răspunde

  14. zuza
    Ian 31, 2009 @ 17:45:26

    uof 😦 bine..se accepta :))

    Răspunde

  15. alleks
    Feb 01, 2009 @ 01:54:27

    wtf, la fel sunau şi oracolele odinioară.
    @animaloo ba ai.

    Răspunde

  16. animal00
    Feb 09, 2009 @ 18:00:48

    alecs, ba chiar nam. is chiar foarte bucuros in relatia pe care o am cu el 😀

    Răspunde

  17. Maia
    Iul 08, 2010 @ 14:00:00

    La nr.6 ma asteptam la un raspuns cam asa : „Nu sunt adepta violentei. Da! „

    Răspunde

Lasă un răspuns

