intrebari intrebatoare sub forma de leapsa

Am primit leapsa de la Sufletica, pt ca are un suflet mare si impartaseste cu ceilalti bloggeri 😛

1. Ce îţi place să faci atît de mult, încît ai plăti pentru asta?
Sa calatoresc 😀

2. Daca ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începînd de mîine?
Mi-as lua boccelutza in spinare si as pleca in lume, sa vizitez tot ce se poate vizita,sa cunosc lume si sa vad peisaje cum doar o data in viata ai ocazia sa vezi.

3. Dacă ai cîştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?
Acum nu prea fac nimic :))) In mod sigur,as incepe sa fac ceva. Mi-as lua o casa (a se citi apartament),mi-as angaja un nutritionist care sa se ocupe de regimul meu,fara a mai avea eu vreo grija din pct asta de vedere. Mi-as continua studiile in strainatate,apoi….cred ca ar fi destul.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară? Care ar fi titlul articolului?
Mi-e groaza sa ma gandesc ce ziar ar putea fi cel mai important peste 15 ani…sper ca nu Cancan.
„O echipa de cercetatori, condusa de EU, a reusit sa descopere leacul pt diabet si milioane de oameni pot fi acum sanatosi”

5. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?
Care prieteni?

6. Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?
Dupa ce o sa-mi donez organele si o fiu incinerata,o sa am si o piatra funerara?

7. Cînd erai mica ce le răspundeai celor mari la întrebarea “tu ce vrei să te faci cînd vei fi mare?”
„Cand o sa fiu eu mareeeee, o sa ma fac avocat pt ca vorbesc mult.” sau ” Vreau sa ma fac doctorita sa ajut animalele si oamenii bolnavi”.

8. Ce ai face dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
As face posibil acel titlu de articol de prima pagina.

9. Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?
In speranta ca o sa am copil sau copii, as vrea sa le zica ce mama si bunica nemaipomenita sunt sau am fost, ce mult i-am iubit, inteles si ajutat 🙂

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sînt trei întrebări pe care ţi le-ai adresa?
Intrebarea 5, 6 si 9.

Nu stiu cui sa dau leapsa,cine vrea poate raspunde oricum 😛

8 comentarii (+add yours?)

  1. Corina
    Ian 11, 2009 @ 14:56:32

    Pesimista leapsa asta. Numai intrebari leagte de moarte. 😦

    Răspunde

  2. Corina
    Ian 11, 2009 @ 15:51:31

    legate* 😀

    Răspunde

  3. Sufletica
    Ian 11, 2009 @ 22:13:41

    am un suflet asa de mare incat nu ma pot abtine sa nu iti mai lansez o leapsa :), detalii stii tu unde 🙂

    Răspunde

  4. curarelobi
    Ian 12, 2009 @ 01:01:24

    1. Clubbing, blogging, traveling
    2. As deveni un geniu nebun, m-as izola de civilizatie si as lucra la ceva pentru a schimba lumea.
    3. As achita creditul, as schimba apartamentul, mi-as lua o masina, as investi o parte din bani, iar o parte i-as tine in banca.
    4. „Inspiring”.
    5. „A realizat tot ce si-a propus”
    6. „Popa Catalin”
    7. Nu stiam ce vreau sa fiu. Imi placeau jocurile pe calculator, din punctul asta de vedere eram un pic inclinat spre IT.
    8. Mi-as promova toate ideile de afaceri (am vreo 10 acuma) fara sa-mi fie teama ca mi le fura cineva.
    9. „A fost un bun parinte si m-a ajutat sa invat si sa fiu creativ, prin joaca”.
    10. „Cine esti?”, „Ce-ai realizat?”, „De ce te uiti asa la mine?”

    Răspunde

  5. Asiroth
    Ian 13, 2009 @ 21:33:30

    1. Sa calatoresc,clubbing,sa fotografiez.
    2. Mi-as lua aparatul,laptopul si suficienti bani la mine si as intinde-o-n lume. Probabil ca asta o sa fac in decursul acestui an.
    3. 50-50,o jumatate as tine-o pentru mine sa-mi ajunga sa calatoresc prin lume iar cealalta jumatate as da-o familiei,prietenilor,ar fi folosita pentru a face viata mai buna cunoscutilor mei.
    4. „Cine e asta?”.
    5. „Enjoy the silence”.
    6. „I’ll be back mofo’s!”.
    7. Sincer sa fiu nu-mi aduc aminte,banuiesc ca voiam sa devin un avocat sau pilot de avion.
    8. As cauta leacul si as trai mai mult de 5 ani 🙂 .
    9. N-o sa apuc sa am asa ceva,ma rog,prin absurd sa zic ca poate o sa am,mi-as dori sa le transmita ca daca as mai fi fost in viata s-ar fi bucurat de suportul meu si dragostea mea.
    10. 4,5 si 6.

    Răspunde

  6. Trackback: Intrebari… cu raspunsuri evil :P « Argintul de cristal
  7. Stefania
    Ian 27, 2009 @ 16:58:04

    am raspuns si eu la mine pe blog.

    Răspunde

  8. Trackback: Ce am mai aflat azi « Blogul lu’ Sucitura

Lasă un răspuns

