locuri de pierdut vremea

Cine mai bea ceai in ziua de azi? In afara de bunica…
Eu beau cu diverse ocazii sau fara vreo ocazie anume…am un dulapior plin de ceaiuri pt orice eventualitate: durere de cap,gat,rinichi,insomnie,raceala..
Am fost la „ceai la Cotroceni”. Intr-o casa veche la subsol, cu peretii de caramida,iar unii dintre ei au foi din meniu lipite asa fara noima, aspect vechi. E liniste, crepuscul, iti induce o stare de leneveala. Iti aduce ceaiul intr-un ceainic micut,din ceramica. Ma cam debusoleaza meniul,care seamana cu o carte si are vreo 15 mii de feluri de ceai,evident cu o descriere la fiecare si pretul. Are si de-ale gurii: biscuiti,ciocolata,shit-uri d-astea de rontaiala.
Imi place mult mancarea de la Xanadu. Te saturi si e acceptabila la pret. Evident ca eu ma uit dupa cai verzi pe pereti si observ tot felu de detalii…Desenele de pe peretii localului creeaza o atmosfera calma,usor burgheza.Poti sa-ti scoti „gagica” la o cina romantica. Poti sa bei linistit o bere cu baietii sau un suc cu fetele :))) Toata lumea stie ca fetele nu beau suc cand ies in oras, intre ele.
Astea sunt 2 dintre locurile unde mai pierd vremea…sau unde o regasesc 😛 si mereu imi face placere sa revin la ele.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Andy - Micutul Porc
    Ian 13, 2009 @ 14:24:42

    Eu mai beau ceai in ziua de azi. Tocmai am terminat o cana 😀

    Răspunde

  2. dick media
    Feb 03, 2009 @ 13:23:40

    eu beau numai ceai. tone de ceai. ceai din plante romanesti. le iau de la plafar si fac tot felu de combinatii. ceaiul e viata.

    Răspunde

Lasă un răspuns

