parinti sadici

S-a gandit tata sa treaca filmuletu cu mine de cand eram mica,de pe caseta,pe dvd. De cateva zile sunt vedeta…si nu vreau!!! Labutza mea…aveam 6 ani,eram tunsa scurt (bros…sau cum s-o scrie) si aratam ca un baiat. Noroc ca ma salvau cerceii din ureche,singuru indicu ca eram fata.
Era ziua mea si ai mei invitasera cam TOT BLOCU la noi. Pt ca nu era de ajuns,au si filmat.
Le-am explicat si le-am tot scos ochii: ce a fost in capu lor sa ma tunda in halu ala? Raspuns: asa era la moda.
Cum sa fie la moda??? Toate fetele erau tunse normal,par mediu sau lung…numai eu si baietii eram tunsi bors!!!!
Mai are rost sa spun ca toata lumea care a venit la noi,a vazut filmul ala?? Si toti asteptau cu nerabdare sa apar in camera: dar unde e zuza? 😐
In momentu ala ma uitam la ai mei si le aruncam priviri foarteeee urate,apoi ma uitam la „desteptu” care se gasea sa intrebe unde eram in film: sunt aia care arata ca un baiat cu cercei!!!
Reactia „desteptului”: Aaaaa.. 😐
Acum nu inteleg ceva…daca tot si-au batut joc de paru meu cand eram mica,de ce trebuie sa ma chinuie si azi,aratand si altora filmu?

11 comentarii (+add yours?)

  1. pebbles
    Ian 02, 2009 @ 15:05:54

    youtube? ;;)

    Răspunde

  2. curarelobi
    Ian 02, 2009 @ 15:44:06

    Daaaa, pune-l pe youtube. 🙂 Bai, tu vorbesti serios?
    Aveai 6 ani!!! Toti copiii sunt cute la 6 ani.

    Răspunde

  3. zuza
    Ian 02, 2009 @ 16:37:43

    no way=))) nu va arat :))) nu pot

    Răspunde

  4. Catalin
    Ian 02, 2009 @ 16:58:58

    Bai, are si taica`meu o caseta cu mine si sor`mea..eu aveam 12, sor`mea nu implinise inca 7 ani… Sper sa nu`i treaca prin cap sa o mute pe dvd.

    I was pretty cute, dar tot n`am chef sa ma uit la o versiune a mea cu 13 ani mai tanara. Taica`meu ne ameninta mereu (pe mine si sor`mea) ca pune caseta (de obicei cand mai sunt de fatza si oameni care n`au vazut`o). E un chin!!! Stiu prin ce ai trecut:D

    Răspunde

  5. zuza
    Ian 02, 2009 @ 17:38:29

    oh…multumesc…finally cineva

    Răspunde

  6. credal
    Ian 03, 2009 @ 03:39:41

    eu am o caseta de cand eram mic, nu mai stiu cati ani aveam 10-12.
    Eram trezit din somn, aratam de parca as fi fost copilul strazii. Si mai am parca unele. Dar imi place sa ma uit la ele, ma distreaza.

    Răspunde

  7. vave
    Ian 03, 2009 @ 20:24:44

    Dacă ştiai atunci de bigudiuri, poate altfel era acum. 😛

    Răspunde

  8. Crash
    Ian 04, 2009 @ 05:51:33

    Nu vedem macar o secventa micuta pe youtube? :)) HAAAAI 😀

    Răspunde

  9. Sufletica
    Ian 04, 2009 @ 12:34:37

    esti fericita fiindca aveai doar parul scrut, eu am fost tunsa 0 pana la varsta de 5 ani. Numai imagineaza-ti cata repulsie am cand vad acele fotografii 🙂
    Multa vreme am tatonat cu gandul ca eram bolnava si probabil de-aia ma cheleau mereu, dar explicatia mamei a fost : vroiam sa ai parul des si frumos. Nu s-a dovedit a fi buna metoda, chiar nu mi-a fost folositoare la nimic:)

    Răspunde

  10. zuza
    Ian 04, 2009 @ 14:07:12

    oh dear 😦

    Răspunde

  11. lost_in_time
    Ian 04, 2009 @ 19:25:09

    am ras cu lacrimi 😛

    si eu eram un baiat cu cercei din acelasi motiv, sa am parul mai des … bulshit!

    ce nu inteleg eu este „cum de nu se satura sa tot puna acea caseta de sarbatori sau cand vin rude pe care nu le-am vazut de ceva vreme, ca eu una m-am saturat si imi e rusine”

    Răspunde

Lasă un răspuns

