peanut butter

Eram curioasa ce gust are. La „how is made” am vazut ca-i pune zahar…am presupus ca e dulce. La americani in filme,isi fac sandwichuri cu unt de arahide si gem sau jeleu. Buuun…Am cumparat si eu de curiozitate. Nici nu stiam ca se gaseste si la noi.

E sarat….are gust de alune mestecate cu multa sare 😐 Am crezut ca e o greseala ceva. Am luat apoi un alt borcan de unt ,de la alta firma. La fel….

Pana la urma ce gust ar trebui sa aibe?

9 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Dec 29, 2008 @ 16:07:13

    Don’t know, didn’t try it…

    Răspunde

  2. Bau
    Dec 29, 2008 @ 16:28:12

    Nu! Nu (cred!) că e sărat. Mânca muma mea la un moment dat multă d-asta şi am gustat şi eu de la ea. Era dulce rău şi gras. Greţos de gras şi unsuros.

    Răspunde

  3. zuza
    Dec 29, 2008 @ 18:38:03

    inseamna ca la noi il fac dupa alta reteta? tot sunt curioasa sa gust unt de arahide de la mama lui d-acasa:)))

    Răspunde

  4. curarelobi
    Dec 29, 2008 @ 22:18:39

    Eu am incercat in Israel :P. E dulceag-sarat (nu, nu e o contradictie). In principiu e naspa, dar nu suficient de naspa cat sa nu termini borcanul. Daca-l mananci cu paine.. e prea uscat (eu foloseam si lapte).
    Si eu ma asteptam la alt gust: ceva mai apropiat de Nutella (de la numele asta cred ca vine confuzia), desi, daca o iei logic.. e unt de arahide, what did you expect it to taste like? 🙂

    Anyway, am vorbit prea mult despre subiectul asta?

    Răspunde

  5. Andy
    Dec 29, 2008 @ 23:09:04

    I love it ! 😀 asa dulceag-sarat cum ei, si extrem de unsuros! e genial 😀

    Răspunde

  6. credal
    Dec 30, 2008 @ 04:38:06

    e borator

    Răspunde

  7. vave
    Dec 30, 2008 @ 14:42:40

    Şi eu am scris despre asta… dar am aflat ceva. Untul de arahide nu trebuie mâncat de sine stătător, ci cu gem [dulceaţă şi chestii de genul ăsta]. Nici mie nu îmi place… chiar deloc.

    Răspunde

  8. zuza
    Dec 30, 2008 @ 17:49:31

    vave: este foarte posibil chiar sa fi citit postu tau,dar nu tin minte 😀
    credal: partial de acord…parca a mestecat cineva alunele,apoi le-a pus in borcan 😐 asa molfaite…
    andy: recomanda-mi firma si cu mse numeste ala care il papi tu. Ce am gustat eu, era sarat si atat.
    curarelobi: daca am scris un post despre el,clar nu ai vorbit mai mult ca mine 😛

    Răspunde

  9. curarelobi
    Dec 30, 2008 @ 22:48:04

    pai comentariul meu e cat post-ul tau, de-asta ziceam ;))

    Răspunde

Lasă un răspuns

