to do list

E prima mea leapsa 😀 how touching!!  Andy cu Y/ micutul porc mi-a trimis leapsa: viitoarele mele 3 realizari pe anul 2009. As vrea sa realizez mai mult de 3 lucruri… totusi am la dispozitie 365 de zile ( nu cred ca e an bisect…sau? ).

Cele mai importante dintre ele cred ca ar fi:
– sa iau toate restantele/examenele… god have mercy
– sa termin facultatea la timp :))) yeah right!
– sa-mi fac prieteni adevarati… 2 ar fi de ajuns,accept si 1 😀

Sunt curioasa ce si-au propus sa faca Laura, Catalin, Ionut si Credal in anul care vine.

6 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Dec 27, 2008 @ 19:35:18

    Wow, mi-a dat ..leapsa.. 😀 Imediat..

    Zuza, mi se pare mie sau ai schimbat templateul 😛 ?

    Răspunde

  2. zuza
    Dec 27, 2008 @ 21:01:49

    l-am schimbat,ca cineva anume nu mai vroia sa ma citeasca :))) din cauza temei

    Răspunde

  3. Catalin
    Dec 28, 2008 @ 18:22:58

    Ce uameni 😛

    Răspunde

  4. Andy
    Dec 28, 2008 @ 21:10:23

    Taci ma ! 😀

    Răspunde

  5. zuza
    Dec 29, 2008 @ 00:20:33

    ai vazut cum a revenit daca am schimbat-o? =))

    Răspunde

  6. Andy
    Dec 29, 2008 @ 14:35:53

    😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

